Gå til innhold

Vet dere om noen politispill?


Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg bare lurte på om noen av dere vet om et politi spill. Ikke av den rambotypen, men hvor du kjører rundt i snutebil og slenger folk i jern. Eller er en form for etterforsker (ikke csi typen)

 

Ikke nevn true crime streets, det har jeg prøvd. Skal helst være sluppet de siste fem årene, men nevn gjerne om potensielle under utvikling:)

 

Plattform: x360 eller pc.

Endret av espinos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da burde du seriøst ta en titt på SWAT 4! ;) Kjempebra og realistisk spill, hvor målet ikke er å slakte alle fiendene, men å fange/ta håndjern på dem. :D Det er mye taktikk i dette spillet! Anbefales sterkt! :thumbup: (ikke så værst grafikk heller)

 

Du kjører ikke rundt though... Men stormer bygninger! :p

Endret av kristian04
Lenke til kommentar

Sahrani-life oppdraget i Armed Assault er vel det nærmeste man kommer faktisk politiarbeid i ett spill. Dette er ett GTA lignende multiplayer rollespill hvor man kan være politi eller sivilist. Det kan være litt irriterende noen ganger da, da idiotfaktoren på mange spillere er ganske høy :p

 

Legger inn en gameplay video, den viser eye-in-sky som observerer området fra luften. halveis ut i filmen er det en biljakt ;)

 

Lenke til kommentar
Tja. Du har jo norske kripos spillene. De er litt gamle men der har du mange timer med seriøs frustrasjon over kriminelle elementer. Skulle vært mulig å bringe inn forhørsledere fra nazi-tyskland eller noe i den duren. Da hadde man i hvertfall klart å fullføre spillet litt raskere:P

 

hehe, helt sant:P hvor kan jeg få tak i det da?

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke gå god for spillet, men "the shield" er en knakendes god tv-serie i alle fall. Det er jo Hardcore politifolk i LA som herjer litt rundt. Hvis spillet har klart å fange litt av stemningen til serien burde det være bra, men det er det sikkert noen som kan svare på her inne.

 

Trur The Shield kom ut for et halvt år siden eller noe, men jeg vet ingenting om det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...