Gå til innhold

Steam med ny milepæl


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et klipp av han er produsentintroen til Valve når du starter 1999 Half-Life. En annen person med kran bak hodet blir brukt i senere spill.

 

Det er utvikler/produsentintroer på samme måte som "Its in the game" for EA og 'ding-dong-pong' for Activision og mye bråk for Dice. :)

Meningen bak skal nok få frem at Valve er som en kran for stimuli og hjernebruk.

 

EDIT: http://spackfish.com/hw/valve.avi

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Steam er såvisst ikke veien å gå. Jeg vil tilbake til gamle dager med store spill esker, store gode manualer, cover, kanskje en plakat osv.

Men igjen så er steam sikkert greit for noen, jeg for min del vil slippe å være avhengig av nett og at valv sine validerings servere er tilgjengelige når jeg skal spille mine spill.

Alt i alt vil jeg si steam ble bedre enn fryktet, men langt i fra perfekt.

Tja, jeg vil helst slippe NWN2-størrelse bokser, men er forsåvidt enig i at det kan være fint med litt ekstra "snacks" og bokser på hyllen. Hvis det finnes "Collectors Edition", kjøper jeg helst den, men hvis ikke så liker jeg Steam-konseptet veldig godt. Forholdsvis rimelig, umiddelbart tilgjengelig, og ingen CD med Securom-feil eller forespørsel om å fjerne "piratverktøyet" mitt (liker å kjøre fra kopi på disk). Trenger bare å sørge for at alle spillfilene er oppdatert og velge "Offline mode", så kan man spille uten nettforbindelse (i motsetning til f.eks. NWN-kampanjer, m.fl.). :)

Lenke til kommentar
hei har et spørsmål.jeg har kjøpt mæ en ny pc.så æ lurte på korsen man for lasta ned spellan

på ny pcen uten å måte kjøpe dem på nytt.har steam konto.kan du hjelpe mæ?

epost adr er [email protected]

 

Installer Steam på den nye PCen og logg inn med brukernavn/passord. Kjør steam, velg spillene du ønsker å installere og la datamaskinen stå over natten mens alle spill osv. blir lastet ned og installert på maskinen din av programmet.

 

Voila!

Endret av Kharan
Lenke til kommentar

Hei Viggo.

Det er bare å logge inn med din steamkonto og du vil ha dine spill i listen under "My Games" og det er bare å høyreklikke og velge "Install game".

 

Men!

Om du vil spare deg tid trenger du bare kopiere GCF-filene fra din gamle Steam/SteamApps mappe til den nye og du trenger ikke laste ned 2-20 GB alt etter hvor mange spill du har.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...