Gå til innhold

Nytt 360 spill - RPG sjanger


Bjonski

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mass Effect!

 

Er det RPG? :dontgetit:

 

Mass Effect blir nesten en hybrid mellom shooter og RPG.

Er uansett såpass mange RPG-elementer i spillet at du ikke trenger være redd for et bomkjøp.

Topper man dette med en av de beste historiene jeg har opplevd i et spill, herlig dialog-system, glimrende voice-acting og geniale spillbarhet så kan jeg trygt anbefale dette.

Lenke til kommentar
Hallo folkz.. Får lønning i dag, og tenkte å kjøpe et nytt RPG til 360..

 

Jeg har spilt Two World til pc, også har jeg Oblivion til Xboxen..

Har sett på kingdom under fire, men er ikke helt sikker på hva jeg skal velge..

 

Noen tips?

 

Kingdom Under Fire er et såkaldt Action/RPG og har mer til felles med Ninety Nine Nights (ikke så rart siden det samme utvikler kanskje), enn med spill som Two Worlds og Oblivion. Ikke et spill jeg vil anbefale å betale full pris for.

 

Mass Effect derimot....verdt hvert øre du måtte finne spillet for :)

Lenke til kommentar
Slenger meg på Mass Effect bølgen.

Kan vel kanskje kalle det action-scifiRPG :p

 

Det var ikke akkurat et slikt rpg jeg var vandt til, men det falt uansett i smak hos meg!

 

Jeg mislikte det sterkt.

Det skal byttes bort!

Mot Devil May Cry 4, Crackdown eller noe annet.

Lenke til kommentar
Jøss, hva var det du mislikte med Mass Effect? Smaken er kanskje som baken osv., men jeg synes at Mass Effect inneholder noe for enhver smak. For skytespillentusiasten, rollespillentusiasten, taktikkentusiasten osv..Så jeg kan ikke helt forstå deg...

 

 

Synes det går for treigt.

Og jeg er en SKIKKELIG SKYTEENTUSIAST! Og jeg fikk ikke fealingen her altså.

Alt går for treigt fram. Jeg er en stooor fan av Gers Of War, hvor alt går fort, og heftige våpen som gjør effektiv skade og man ser virkelig at fienden har "et par sår" for å si det sånn.

 

Mass Effect er etter min en stor skuffelse.

Etter hva jeg har uttalt meg om nå, høres jeg ut som en skytegal fyr som ikke bryr seg særlig om handlig osv og ikke liker RPG

Stemmer vel litt at jeg er skytegal og ikke alltid bryr meg om handlingen, men jeg liker RPG. Fable og Oblivion GOTYE (som jeg kjøpte for en uke siden) er utrolige spill!

 

Men Mass Effect falt ikke i smak...

Lenke til kommentar
Jøss, hva var det du mislikte med Mass Effect? Smaken er kanskje som baken osv., men jeg synes at Mass Effect inneholder noe for enhver smak. For skytespillentusiasten, rollespillentusiasten, taktikkentusiasten osv..Så jeg kan ikke helt forstå deg...

 

 

Synes det går for treigt.

Og jeg er en SKIKKELIG SKYTEENTUSIAST! Og jeg fikk ikke fealingen her altså.

Alt går for treigt fram. Jeg er en stooor fan av Gers Of War, hvor alt går fort, og heftige våpen som gjør effektiv skade og man ser virkelig at fienden har "et par sår" for å si det sånn.

 

Mass Effect er etter min en stor skuffelse.

Etter hva jeg har uttalt meg om nå, høres jeg ut som en skytegal fyr som ikke bryr seg særlig om handlig osv og ikke liker RPG

Stemmer vel litt at jeg er skytegal og ikke alltid bryr meg om handlingen, men jeg liker RPG. Fable og Oblivion GOTYE (som jeg kjøpte for en uke siden) er utrolige spill!

 

Men Mass Effect falt ikke i smak...

 

Vel da skjønner godt hvorfor du ikke likte mass effect, hovedfokuset i mass effect lå i rpg elementene. Mass Effect skulle være det første store RPG spillet som tok med Skyting som lignet på det i Gears (ikke helt likt da såklart) istendefor sånn turn based combat som man finner i Final fantasy eller klikk på en knapp hele tiden sånn som man finner i two worlds og WOW.

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...