Jonas Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hei, Koden er en del av pagination-funksjoner i en SQL-editor. Får følgende feilmelding på siste linje, dvs. 4, og jeg klarer ikke å se hva jeg gjør som ikke er støttet. Fatal error: Unsupported operand types in /mysql/v2/mysql.php on line 4 if ( $pages % $limit == 0 ) $pages = $pages / $limit; else $pages = ( ( $pages - ( $pages % $limit ) ) / $limit ) + 1; Er sikker på at det er helt åpenbart ..
Ernie Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hvilke av de linjene der er linje 4 da? Uannsett, koden inneholder ingen syntaktiske feil.
Jonas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Linje fire er linje fire, dvs. siste linje i kode-boksen.
grimjoey Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Jeg har hatt lignende problemer. Løsningen har vært å omformulere koden (refaktorere). Inneholder alle variablene integer (i motsetning til numeriske strenger)? Du kan forsøke å legge til flere paranteser, og kanskje bruke (int)$variabel for å "caste" til integer. rettelse: (float)$variabel må brukes dersom det er desimaltall. Endret 7. februar 2008 av grimjoey
Jonas Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ush, for en tabbe. COUNT(*) returnerer array, som alle andre MySQL-spørringer, selv om det bare inneholder et element. La til følgende kode over, og da funket det. $pages = $pages[0]; Endret 7. februar 2008 av Jonas
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå