Gå til innhold

Screenshots funker ikke..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er en måte du kan velge hvor du skal lagre screenshots. Prøv enten å søk på filnavnet til ett screenshot og se om du eventuelt kan finne mappa de blir lagra i eller hvis du finner ut hvordan du endrer mappe så kan du få endra tilbake til den vanlige mappa. Dette er så klart bare hvis du faktisk får lagra screenshotsa i det hele tatt, men verdt et forsøk imo.

Lenke til kommentar
Yo

 

Jeg har hatt et problem veeeldig lenge, og det er at når jeg tar screenshots så kommer ikke screenshotsa i screenshotsmappa..

 

Har prøvd å reparere, hva kan være feilen ?

 

Gå til keybindings, finn screenshot. Velg F10 som snarvei. Trykk F10 hver gang du vil ta bilde. "Problem" løst.

Lenke til kommentar

Okey, nå fikk jeg det til..

 

Spurte min kjære fetter om litt hjelp, og han mekka og fiksa det :D

 

Feilen var at siden jeg har Vista så lagres screenshotsa et annet sted. Nemmelig i C:\brukere\*din bruker*\appdata ( må ta på vis skjulte filer)\Local\ Programfiler\World of Warcraft\ screenshots

Lenke til kommentar
Okey, nå fikk jeg det til..

 

Spurte min kjære fetter om litt hjelp, og han mekka og fiksa det :D

 

Feilen var at siden jeg har Vista så lagres screenshotsa et annet sted. Nemmelig i C:\brukere\*din bruker*\appdata ( må ta på vis skjulte filer)\Local\ Programfiler\World of Warcraft\ screenshots

Tror du hadde fått svaret her også vist du faktisk hadde sagt at du har Vista. :p

Lenke til kommentar
Okey, nå fikk jeg det til..

 

Spurte min kjære fetter om litt hjelp, og han mekka og fiksa det :D

 

Feilen var at siden jeg har Vista så lagres screenshotsa et annet sted. Nemmelig i C:\brukere\*din bruker*\appdata ( må ta på vis skjulte filer)\Local\ Programfiler\World of Warcraft\ screenshots

Tror du hadde fått svaret her også vist du faktisk hadde sagt at du har Vista. :p

 

Dere kunne jo spurt? :p

 

Men de fleste bruker vel Vista nå så.. eller?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...