Gå til innhold

Førsteinntrykk av Frontlines: Fuel of War


Anbefalte innlegg

Har testet 360 versjonen, de har gjort jobben veldig bra med spillet. Gameplayet funket veldig bra, det var godt å kunne kombinere utstyr litt mer etter eget ønske. Men det var en ting som burde bli endret: man kunne sette opp turretter inne på spawningpointen til motstanderlaget, noe som gjorde at man ble drept/drepte de som ble spawnet før man rakk å gjøre noe. Regner med at det er noe som blir fikset.

 

Kontrollen fungerte veldig bra, selv jeg som ikke har spilt mye FPS på konsoll klarte kjapt å komme inn i styringen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig digg spill. Hele feelingen minner mye om CoD4. Bare nyere våpen og enda litt grommere grafikk. Og enda kulere historie som fenget meg veldig bra.

 

Dronene:

FETT!! Helikopterne var utrolig digg å styre. Veldig inuitivt. Må kjøpe meg nytt piccoz med en eneste gang :) de to andre er døde :p

 

Ikke kommet langt enda, men DÆMM for et fett spill :)

Lenke til kommentar
Dette spillet var en enorm overraskelse. Tragisk å se at søppel som Army of Two knuser det salgsmessig på 360. Nok et eksempel på hvor mye reklame betyr.

Positiv overaskelse?

Er det xbox eller pc versjonen du refererer til?

 

360. Spillområdene er jo enormt store og enda kjører det rundt 60fps hele tiden. Våpnene har også skikkelig bra trøkk. Ble veldig overrasket over hvor bra dette var både teknisk og spillemessig.

Lenke til kommentar

Angret ganske på at jeg kjøpte Army of two etter at jeg prøvde demoen av Frontlines. Virket veldig artig med online delen, men er det slik at man stiger i grader og sånt? Vis ikke blir det ganske kjedelig i lengden vis man bare skal drepe uten at man blir belønnet for det.

 

Er forresten Gamer.no i gang med en full test av spillet? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...