Whigga Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Var vel slik at man startet ved siste (auto)save-punkt, det var som regel i begynnelsen av det oppdraget du holdt på med eller i midt i oppdrag på de lengre oppdraga. Syns det Wasted systement de har på GTA er mer enn greit nok.
Kvalen Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Var vel slik at man startet ved siste (auto)save-punkt, det var som regel i begynnelsen av det oppdraget du holdt på med eller i midt i oppdrag på de lengre oppdraga. Syns det Wasted systement de har på GTA er mer enn greit nok. Syns jo at "wasted" i så måte fungerer veldig mye bedre!
Kanius Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Jepp, wasted systemet funker bra. Syns det gir mye mer frihet. Så om man ser et stunt så slipper man å løpe heeeeeelt tilbake til et safehouse for å lagre, før man drar heeeeelt tilbake til stuntet.
Belfez Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 synes Wasted fungerer bra, også nytttig når du har spilt ferdig historien og bare loker rundt med alle våpen kodene
oophus_3do Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 "Wasted" systemet er bedre enn "go back to your last save" systemet i andre spill imo. Det setter opp vanskelighetsgraden litt, og vi alle har godt av det. Spill nå om dagen blir jo så enkle "atte".
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 GTA IV blir rått. Håper man kan kjøpe en og en kule, og at når man er tom for kuler så kan man fortsatt beholde våpenet.
UrgeLoL Skrevet 15. februar 2008 Skrevet 15. februar 2008 GTA IV blir rått. Håper man kan kjøpe en og en kule, og at når man er tom for kuler så kan man fortsatt beholde våpenet. Er ikke ammo i det hele tatt mener jeg å ha lest.
vegavnil Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Skrevet 15. februar 2008 GTA IV blir rått. Håper man kan kjøpe en og en kule, og at når man er tom for kuler så kan man fortsatt beholde våpenet. Er ikke ammo i det hele tatt mener jeg å ha lest. w00t?! Kan du prøve å finne kilden, vil lese deg jeg og... håper det ikke er sant ass, alltid realistisk å måtte kjøpe ammo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå