_Adler_ Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Heisann! Kjøpte en Western Digital My Book Essential Edition 500 GB for noen måneder siden. Har brukt den svært lite, altså den har stått på hele tiden mens jeg har brukt pc-en men ikke brukt den til annet enn større filer, som ikke har blitt brukt så mye. For 2 dager siden la jeg merke til noen rare klikkelyder og at det tok svært lang tid å loade det som var innpå. I går fikk jeg ikke sett på hva som var innpå. Den masa stadig om at den ikke var formatert.... Testa den på en annen PC og da kom det opp en error der det stod noe sånt som O/E elns. Har den krasja?! Har egentlig ikke så mye viktig inne på den, selv om den nesten var full, men hadde noe viktig da. Kan jeg få ut dette ved hjelp av noen program, hvilke i så fall? Har jeg rett på en ny? Er mindre enn 1 år siden jeg kjøpte den. Mvh. Daniel
Flexo Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Høres ikke helt riktig ut nei. Jeg har gode erfaringer med et program som heter getdataback. Har brukt det til å gjennopprette alt fra familiebilder til warez. Hvis garantien har gått ut kan du jo plukke ut harddisken å prøve å koble den til internt i maskina. Da har du ihvertfall luka ut strømforsyninga som feil hvis den fortsatt ikke skulle funke. Lykke til!
Target.Aquired Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Har samme HD og den har stått lenge men her om dagen da jeg skulle hente noen filer fikk den ikke kontakt med PCen( Vista ). Måtte til slutt formatere den slik at jeg mistet alle filene. Flexo: Du nevner "getbackdata", er det freeware eller finnes det en demo med alle muligheter? M
slippern Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 GetDataBack for NTFS.. er et betaling program. har prøvd det selv.. fungerer utrulig bra =)
Makky Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 (endret) Getdataback: Demo som du kan sjekke hva du kan redde. Hvis du vil fortsette, må du betale. Eller du kan oppsøke andre sider med info Endret 7. februar 2008 av Makky
slippern Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 ja. men diskuterer ikke pirate warez her så vidt jeg vet.
YMF Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 derfor jeg kun sa crack og ikke hvor du eventuelt kan få tak i torrent
Makky Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 derfor jeg kun sa crack og ikke hvor du eventuelt kan få tak i torrent Det var defor jeg skrev Eller du kan oppsøke andre sider med info på slutten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå