mrkorsnes Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 (endret) Finnes det noen statistikk på hvor mange som bor (minst) to steder i Norge ? Det å bo flere steder følger vel med i en velstands-utvikling. Begrepet "hytte"/"fritids-bolig" er ofte tåpelig - mange ganger har "hytta" bedre standard og har større areal enn den boligen der en er registrert "bosatt" (og som kan være en trang leilighet i byen). Men altså: hva er virkeligheten ? Så langt jeg forstår, så er det ganske vanlig at rikfolk "bor" flere steder samtidig. Er dette riktig ? Dersom det er riktig, så vil jeg tippe at resten av befolkningen kommer etter. Folk med ressurser og fantasi går forran i velstands-utviklingen. Hva de gjør sier gjerne noe om hva de andre gjør om 20-30 år. Endret 6. februar 2008 av rkorsnes
Rescue me Skrevet 6. februar 2008 Skrevet 6. februar 2008 Nordmenn er et hyttefolk ja. Vet ikke så veldig mye om hvor mye folk bor på hytta, men et par i klassen min som har litt rikere familier eier både 1, 2 og kansje 3 hytter i million klassen. Koster btw ca 60 000 kroner i året og ha en hytte til 1 mill.
mrkorsnes Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Skrevet 7. februar 2008 Nordmenn er et hyttefolk ja. Vet ikke så veldig mye om hvor mye folk bor på hytta, men et par i klassen min som har litt rikere familier eier både 1, 2 og kansje 3 hytter i million klassen. Koster btw ca 60 000 kroner i året og ha en hytte til 1 mill. Jeg mener å ha lest et sted at nesten 30 prosent av befolkningen bor i en familie som har et "hus nummer 2" av noe slag (husker ikke helt klart). Noen har også leilighet i byen som "hytte". Jeg leter etter referanser til statistikk på temaet.
DeathBabe Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Faren min bor på Dovre, og moren min bor i Oslo... Jeg bor jo på en måte hos begge, selv om jeg er hos faren min 5%av tiden, da... Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå