Gå til innhold

Tråden som forteller Blizzard hva de skal gjøre!

Anbefalte innlegg

Skrevet
1 vs 1 pvp arena er min drøm også. hadde vært fantastisk bra om de hadde fått til det.

Med tanke på balanseringen 1 on 1 ( eller fraværet av sådan) hadde det aldri fungert.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 vs 1 pvp arena er min drøm også. hadde vært fantastisk bra om de hadde fått til det.

Med tanke på balanseringen 1 on 1 ( eller fraværet av sådan) hadde det aldri fungert.

Det trenger da ikke fungere så lenge det er gøy for de som vil? Nei det vil ikke bli balanced. Men man trenger ikke ha med rating engang, bare ha 1v1 for fun med hele battlegrounden er jo en herlig tanke.
Skrevet

Problemet er at hvis det hadde vært 1vs1, så hadde Blizzard blitt nødt til å balansere klassene mot hverandre. Jeg synes det er drøyt med 2vs2 også jeg. Hadde likt om 5vs5 var det minste, og at det kanskje hadde gått opp mot 15vs15. Da hadde skill blitt viktigere enn klasse.

Slik det er nå så kan du være så god i PvP du bare vil, men møter du feil oppsett i 2vs2, så taper du uansett.

Skrevet
Problemet er at hvis det hadde vært 1vs1, så hadde Blizzard blitt nødt til å balansere klassene mot hverandre. Jeg synes det er drøyt med 2vs2 også jeg. Hadde likt om 5vs5 var det minste, og at det kanskje hadde gått opp mot 15vs15. Da hadde skill blitt viktigere enn klasse.

Slik det er nå så kan du være så god i PvP du bare vil, men møter du feil oppsett i 2vs2, så taper du uansett.

Enig. Kan selv ikke fordra small scale pvp, og derfor er ikke arena noe for meg. Bare så synd at den eneste 40 vs 40 i spillet har mer pve enn pvp i seg..

Håper pvp får seg en skikkelig overhaling snart, for det trengs. dessverre tror jeg at det er så langt unna at jeg har mistet interessen lenge før den tid, om det i det hele tatt kommer. Queuesystemet feks. I min battlegroup har det blitt et aldri så lite mareritt å skaffe meg marks i WSG/AB/EOTS. Rett og slett fordi alliance som regel er 3-10 flere enn horde. Ofte er det sånn at horde får ikke fullt lag før kampen er tapt. Sånn har det vært i månedsvis nå og ingenting har blitt gjort med saken. Så jeg håper de fikser alle problemene ved pvp, selv om det neppe skjer..

Skrevet

Slik er det i min battlegroup også (Reckoning). I AB og EotS er det veldig ille. Horde mangler bestandig 5-6 stk når man starter. Dette fører til at alliance får et kraftig overtak i starten.

Liker heller ikke AV for tiden. Husker med gru hvordan det var før. Det tok veldig lang tid, men du gjorde i allefall noe som lignet på PvP. Skulle ønske Blizzard klarte å få tilbake PvP-aspektet samtidig som de passet på at hver runde ikke varte i timesvis.

De har lenge snakket om at de kommer til å gjøre premade AV-grupper mulig. Dette tror jeg hadde blitt veldig morsomt. Mulighetene for lagspill er enorme.

Skrevet

Ja, jeg er ganske enig med Darth Kjell..

Jeg spilte wow når det var AV'er i 4-5 timer.. Men queuen var også 3-4 timer.. Så man gikk stortsett en AV om dagen, hvis du var heldig..

I allefall så var det meget artig da... Jeg husket første gang jeg kom inn på AV.. Jeg var hentrykt! Jeg ville ikke ut (selv etter 3 timers spilling) Også var vi jo på sistebossen.. Her klarte vi jo ingenting alene så vi måtte jo ha en 30 stk for å ta ham ned... Utrolig artig.. Det var her samarbeid var nøkkelen.. Husker også de utrolig lange fightene på broen opp til Dun Balder. Gode tider sier jeg...

Skrevet

Guild vs guild pvp kunne vært noe, på samme måte som arena, hvor det er rangering akuratt som på arena. personlig ville i alle fall dette vært spennende, vet ikke hvor store scalene skulle vært men, 15-40 kanskje:)

Skrevet
Gi Holy Paladins noe mer beskyttelse mot CC og Mana Burn så vi bli attraktive som healers i 2v2 og 3v3

skal ikke bare gi dem en bouble som varer i 5 min da?

CC får du leve med som alle andre healers må, samme gjelder mana burn

Skrevet
Gi Holy Paladins noe mer beskyttelse mot CC og Mana Burn så vi bli attraktive som healers i 2v2 og 3v3

skal ikke bare gi dem en bouble som varer i 5 min da?

CC får du leve med som alle andre healers må, samme gjelder mana burn

QTF.

: /

Skrevet (endret)

Det som stod her skulle ikke offentliggjøres. Skulle egentlig sendes til 3 irl venner. Skulle bare skrive det her siden jeg ikke har noe annet sted å skrive det.

Endret av roarkl
Skrevet
Hva var poenget i posten egentlig? "Iche" i bortimot hver setning fikk meg til å miste litt fokus.

Kunne ikke vært mer enig >.<, sorry men neste gang vær så snill å kom fort til poenget :p

Skrevet

Har blizzard en post oppe der de tar imot forslag enda?

Er hypp på 28+/25+? server som koster mer pr mnd pga alle må sende inn ID som stemmer med account registreringene.

Kan hende det koster mer for blizard (derfor betale mer)

Men jeg vet om fler som har sluttet siden det ble for fjortis aktig med spam i alle kanaler osv , det er jo også tap.

Skrevet

Som shadowpriest vil jeg ha en spell som erstatter mindflay i raids og andre instancer, som har 36yards range, adder ikke slowing effekt og derfor scaler bedre enn MF.

Skrevet
Det hadde også fjernet "her er jeg" i pvp
Nei, ville aldri mistet den blå strålen. Litt av shadowpriestpreget å ha mindflay animasjonen. :)
Skrevet
Har blizzard en post oppe der de tar imot forslag enda?

Er hypp på 28+/25+? server som koster mer pr mnd pga alle må sende inn ID som stemmer med account registreringene.

Kan hende det koster mer for blizard (derfor betale mer)

Men jeg vet om fler som har sluttet siden det ble for fjortis aktig med spam i alle kanaler osv , det er jo også tap.

Sorry men fail=/

1. Mange tenåringa(spesielt scammers) registrerer seg på farens ID/kredittkort. Foreldrene stoler såpass på ungen at han får låne ID/kredittkortet litt. Vips har du en veldig barnslig 25+ åring

2. Blizzard har mye å gjøre utendom

Bra forslag, men vil nok ikke gå gjennom

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...