Gå til innhold

Bomberman Live Achievements (Xbox Live)


Kvalen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har veldig lyst til å være med.. men, vet ikke om internetten tillater det.. Jeg har ikke trådløs mottaker på boxen.. så, har tatt det gjennom PC-en..

Gamertag er i alle fall Pebbles888 så skal jeg sjekke litt nå om det er en brukbar fart det blir.. :) Elsker Bomberman!

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Jeg har veldig lyst til å være med.. men, vet ikke om internetten tillater det.. Jeg har ikke trådløs mottaker på boxen.. så, har tatt det gjennom PC-en..

Gamertag er i alle fall Pebbles888 så skal jeg sjekke litt nå om det er en brukbar fart det blir.. :) Elsker Bomberman!

er du med nå eller? =)

Lenke til kommentar

Vil tro farten er god nok.. Problemet ligger mer på om det er stabilt nok.. Merker det er veldig opp og ned.. Har ikke gull enda.. men, skal få en 42 timers prøve av en på torsdag... Så får jeg se hvordan det er å spille online med den da.. :)

 

Edit: Med andre ord.. Ikke idag nei..

Endret av Pebble
Lenke til kommentar
Tror også det funker hvis en har to kontroller. Jeg har to selv..

 

Jeg og Kjæresten min spiller stortsett hver kveld, så vi kan vel alltids ha fått til noe slikt=)

Jeg har allerede fått det jeg trenger! Hvis noen andre her trenger hjelp med å få noen achievements, si ifra da! Tror jeg spilte i 2 timer, før jeg fant en med cowboykostyme!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...