Nektard Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vet noen hvordan jeg kan slette oblivion, slik at hardisken ikke kan kjenne noe igjen. Når jeg avinstalerer blir liksom ikke alt borte. F.eks når jeg instalerte igjen var savene fortsatt der. Poenget er at jeg ikke for patcha skiten, får en eller annen feilmelding som lyder: Old file not found. However,a file of the same name was found. No update since file contents do not match. Tusen takk for den som vet hvordan jeg får slette alt, slik at det alldri har "eksistert" på hardisken!
Tørriss Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Vet noen hvordan jeg kan slette oblivion, slik at hardisken ikke kan kjenne noe igjen. Når jeg avinstalerer blir liksom ikke alt borte. F.eks når jeg instalerte igjen var savene fortsatt der. Poenget er at jeg ikke for patcha skiten, får en eller annen feilmelding som lyder: Old file not found. However,a file of the same name was found. No update since file contents do not match. Tusen takk for den som vet hvordan jeg får slette alt, slik at det alldri har "eksistert" på hardisken! Savene ligger vel i "Mine dokumenter" om jeg ikke husker feil. Skulle det fortsatt være noen rester igjen burde du sjekke om avinstallasjonen virkelig fjernet selve mappa spillet lå i da du installerte det. Et par kjappe windows søk med "oblivion" etc burde funke fint.
Nektard Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Skrevet 4. februar 2008 (endret) Hhahaha...nå skulle til å uninstallere, men da jeg trykker på uninstall. står det oblivion launcher could not find the uninstall program. Run the setup.exe on the oblivion install disc to uninstall. Det eneste problemet er at discen er i så det klirrer i flaskene. Begynner å bli ganske så artig det her! Endret 4. februar 2008 av Nektard
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Har du virkelig betalt for det spillet?I så fall har du blitt lurt godt :!:
Sirius Cobra Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Har du virkelig betalt for det spillet?I så fall har du blitt lurt godt :!: ...Og hva skal det bety?
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ikke et veldig givende spill...Ganske dårlig egentlig.
Belzebob Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Ikke et veldig givende spill...Ganske dårlig egentlig. Ikkje så veldig gjevande innlegg du har heller. Ganske så dårlege egentleg.
paa99 Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Trenger ikke å bli sår bare fordi jeg ikke liker spillet ditt...Alle har sine meninger.
Nektard Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Samma F...fiksa alt!! Men en tingmå jeg laste ned ALLE patchene eller holder det med den siste?
Bata Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Trenger ikke å bli sår bare fordi jeg ikke liker spillet ditt...Alle har sine meninger. Men DU spammer opp en tråd med usaklige "meningsytringer" som kan minne om noe som kalles trolling. Hold sånne meninger til tråder hvor det diskuteres om hvor vidt spillet er verdt pengene. Jeezes...
Erixxn Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 du _MÅ_ laste ned alle patchene, inkludert alle patchene til elder scrolls spill noensinne, Morrowind, Daggerfall og Arena for og nevne noen. On Topic: Bare siste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå