Gå til innhold

USA har fått HD filmer og TV serier


Zarge

Anbefalte innlegg

Hvor lenge de har hatt det vet jeg ikke, men det ligger:

 

304stk HD filmer, 720p, koster 420 poeng kostet det for en film.

239stk TV serier, HD kvalitet der også, rundt en 200 poeng kortet det for en episode.

Musikk videoer var der også. Jeg bladde bare sjapt gjennom.

Prisen var litt varierende, men jeg fikk ikke pris sjokk for å si det slikt, ble meget positivt overrasket over at det lå så mye ute.

 

HÅPER dette vil bli tilgjengelig i norge snart også, det hadde vært supert :new_woot:

 

 

ps..det er nok låst til amerikansk IP og kredittkort..

Tips!

Lykke til :-)

Endret av Zarge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Yupp, dette har med rettigheter å gjøre. I USA har Microsoft forhandlet direkte med distributørene av filmene og TV-seriene som sitter på de respektive rettighetene. Utenfor USA blir det dessverre litt værre. I f eks Norge vil det være blandt annet Nordisk Film og den enkelte TV-stasjon som sitter på rettighetene til filmer og TV-serier. Den situasjonen finner du også i alle de andre landene. Det betyr at det i hvert enkelt land er flere parter som Microsoft må forhandle med, og dessverre tar nok dette noe tid. Og dessverre tror jeg ikke Norge med sine 4.5 mill. innbyggere og som hovedsaklig er Playstation-dominert ligger først på lista over land som de prioriterer.

Lenke til kommentar
Ahh. Trodde dette skulle bli ca standard kjøpe film pris ;) men så er det leie. Jaja, ikke så ille uansett, men liker ikke å leie, liker å eie. Men uansett en flott tjeneste dette, håper Sony snart kommer i gang. De skulle da ha nok musikk og film å selge ;)

Hehe. Da er vi to ;) Har en fyldig DVD-samling her. Spillsamlinga begynner å vokse en del den også :blush:

Lenke til kommentar
Det kom til Egnland før jul. Ryktene gikk på at de skulle lansere det i Skandinavia også. Tror ikke det vil skje før tidligst neste jul, om det skjer i det hele tatt.

 

IPTV o.l. vil jeg tippe kommer i sommer kanskje, hva annet kan xbox live tilby ved oppdateringen som kommer i sommer? I løpet av året vil det sikkert komme til norge, det vil være strategisk smart

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...