Gå til innhold

Zen V Pluss blir ikke oppdaget?


Anbefalte innlegg

Zen V Pluss blir ikke oppdaget?

En venn av meg har reinstalert hele PCn, og etter dette blir ikke hans Zen V Pluss oppdaget eller instalert på noen som helt måte. Vi har forsøkt å installere alt mulig som kom med spilleren, men når kablen kommer inn så kommer den derre synkroniseringslyden, bare at det er et "pling" ekstra, og ingen kontakt. Vi kan putte inn omtrent hva som helt i USB-porten, og det gjekjennes umiddelbart. Selve Mp3-spilleren er det heller ikke noe galt med fordi den blir umiddelbart gjenkjent på alle mine maskiner.

 

Hva i granskogen er galt?

 

Kan noen hjelpe?

 

Tobias

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dere sier jo dere har instalert programmvaren til den, men vil anbefale og prøve en gang til, eller laste ned fra hjemmesiden og se om den går bedre. ville vel også si dere burde teste mp3 spilleren på en annen pc også (instalere programmvaren der også), så ser dere at det ikke er spilleren/kabelen.

Lenke til kommentar
dere sier jo dere har instalert programmvaren til den, men vil anbefale og prøve en gang til, eller laste ned fra hjemmesiden og se om den går bedre. ville vel også si dere burde teste mp3 spilleren på en annen pc også (instalere programmvaren der også), så ser dere at det ikke er spilleren/kabelen.

Takk for svar!

Hadde det bare vært så enkelt ...

Vi ar avinstallert og installert "100" ganger, men med samme resultat. Vi har også koblet til flere PC-er både med XP og Vista, og det fungerer uten å installere noe programmvare. Og jo da! Vi har lastet ned fra de elendige sidene til Creative ...

 

Hva i granskogen kan vi gjøre? :hmm:

 

Tobias

Lenke til kommentar
Installert Windows Meida Player 11?

Oh-Yes!

Vært der allerede flere ganger ....

 

Etter å ha surfet en del ser det ut til at dette er et relativt vanlig problem, og det virker som om det ikke er noen sikkelig løsning på dette. Det er "mange" på nettet som har opplevd at ZEN plutselig ikke kobbler til PC-en noe mer. Folk stresser med en hel del løsninger, og de har ikke fått hjelp hos Creative heller. Jeg har lest en hel del tråder om dette uten att det er kommet noen "universal løsning" eller løsning i det hele tatt. Mange har dessverre gitt opp, og rett og slett kjøpt seg andre spillere!

 

Det neste jeg vil forsøke er å avinstalere driverne mine til alle USB portene, for deretter å reinstalere dem. Håper det blir gjennombrudd!

 

Tobias

Lenke til kommentar

Har hatt samme problemet jeg. Men fant til slutt ut at du må installere nye MTP drivere.

 

Her er linker til de programmene som må brukes for at PC-en skal få installert drivere til creative zen og sikkert mye anna rart som ikke vil bli oppdaget.

 

Nye drivere:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...Ddrh5nlwQ%3d%3d

 

 

Fixup:

 

http://www.delldjsite.com/forums/attachmen...ttachmentid=462

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...