Sempai Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 Hei, Jeg har Windows Vista Ultimate 32-bit operativsystem. Når jeg kopler en ekstern HD eller en USB-pen til maskinen så blir ikke denne oppdaget/registrert. Har en annen ekstern HD som leses uten problemer. Noen som vet hva problemet kan være? Er dette et Vista problem? Mvh. KHH
snippsat Skrevet 4. februar 2008 Skrevet 4. februar 2008 (endret) Har du sett her da Alle disker må ha et filsystem(fat32 eller ntfs) Start->kjør->diskmgmt.msc Endret 4. februar 2008 av SNIPPSAT
TCi Skrevet 5. februar 2008 Skrevet 5. februar 2008 Regner med at den har fått tildelt en stasjonsbokstav som er tatt av en annen enhet. Gjør som posten over og høyreklikk på disken og velg endre stasjonsbokstav. Sett den til en som er ledig.
Sempai Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Skrevet 9. februar 2008 Har du sett her da Alle disker må ha et filsystem(fat32 eller ntfs) Start->kjør->diskmgmt.msc Dette funket ikke. Finner fremdeles ikke USB Disken/USB pennen. Pennen fungerer fint på jobbpcen. Andre forslag?
TCi Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Se min post over. Tildel en annen stasjonsbokstav.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå