Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sex i Oslo?

Pivotal

Anbefalte innlegg

• 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
slottsparken og festningen høres jo interessant ut ^^

Og glassheisen på oslo plaza hadde vært utroolig morro, men er ikke den blitt stengt for de som ikke er besøkende med hotellet? Husker jeg var der når jeg var i Oslo for mange år siden, men mener å ha hørt at den ble stengt.

Tok den senest i vinter. Men ikke få heisen stengt er dere snill, den er perleporten til min datehemmelighet: Baren på toppen av plaza ;)

Skrevet

Slottsparken og festningen er uaktuellt, det er en grunn for at befal i HMKG går med sabel.

ville ikke turt det om jeg ville bevart min penis iaff.

Skrevet

På Frogner er jo mange fine plasser. Litt større boligeren som gjærne har litt hekker og sånt noe. Bare pass på at skipsreder Willhelmsen ikke buster dere i hagen hans eller at fru Corneliusen kommer for å hente avisa i oppkjørselen :p

Skrevet

Jeg stemmer for kino. Hehe. (Bare ikke en barnefilm !!!)

En stygg film som ingen gidder å se heller. =) Så er det bare å kjøre på, å håpe at ingen snur seg. Hehe.

Skrevet

For min del kunne de bare holdt på. Jeg syntes det var kjempe turn on og løp rett hjem til min daværende kjæreste :)

Men jeg viste at sjefen min (også kalt monsteret fra russland) var på vei tilbake på jobb, så måtte nesten si ifra før hun kom.

Ble vel noe sånt som: "Unnskyld (smile, rødme), men dere må dessverre gå.." også tipset jeg dem om at det er veldig mange som har sex i området rundt festningen, som ligger noen minutter unna.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...