DanielvanSand Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Jeg skal helt klart vurdere Sunrise Festival neste år også. Afterparty videoene fra tidligere år har vært ganske syke, og det har ost kvalitet av alle lineupene hittils. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Dalh er for liteeeeen!! Faen, det er han ikke da mer!! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen, det er han ikke da mer!! Huh? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 22. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 22. mai 2008 Faen, det er han ikke da mer!! Huh? Under Sunrise Festival neste år! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen Sunrise Festival neste år nei. Passer jo like greit Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Ingen Sunrise Festival neste år nei. Passer jo like greit Øøøøh, hvorfor det? Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 23. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2008 Whoops, leste det som "Ingen Sunrise Festival neste år!" Yay!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jaddaaaaaaa. De gjør det igjen! NOK EN KJEDELIG LINE-UP!! Bare Marco V som er verdt å se. Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Kjedelig lineup? DJ Chuckie - Felix da Housecat - Fedde le Grand - Megamix - Laidback Luke - Tocadisco - Marco V - Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg sover... Og litt mer enn det. Black har jo tæssen ganger bedre line-up! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Jeg sover... Og litt mer enn det. Black har jo tæssen ganger bedre line-up! Black er hardstyle, hardtrance og hardcore. De to kan ikke sammenliknes Jeg skulle gjerne vært på White though. Men igjen - Dalh er for liten Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 DALH ER FOR LITEEEEEEN!! Altså, hadde det vært line-up hvor det faktisk fantes trance mer enn bare Marco V hadde jeg fort angret på at jeg ikke hadde bestilt billetter, men når jeg vet at line-upen blir som den ble angrer jeg ikke et sekund. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 30. mai 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. mai 2008 Kunne godt byttet ut Chuckie og Marco V, Chuckie mot Guetta kanskje. Ellers ganske bra line-up syntes jeg. Noen som har fått billettene sine enda? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Marco V er den eneste jeg ikke ville byttet ut Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2008 Marco V kan pelle seg tilbake til TE Hadde glatt dratt på dette! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Chris vs. Alle andre Ser lyst ut! Noen som hvem som står bak dette års theme-låt? Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Glad jeg ikke skal på dette. Sykt dårlig lineup etter min mening Nei, det dance valley som gjelder i år. Kanskje black også, senere samme kvelden... Lenke til kommentar
Camron Skrevet 1. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Sykt dårlig? Jaja, det er din mening. Det er en fet lineup for househeads mener nå jeg, skulle bare likt å sett Guetta live. Tåpelig at han har vært med i så mange år, men det året jeg skal nedover så er han ikke der. ; < Lenke til kommentar
WonderBjarne Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jepp, som sagt, det er min mening Men det skal sies at stemningen der er fantastisk uansett hva slags elektronisk musikk som blir spilt. Er bare det at jeg liker trance mye bedre enn house..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2008 Jepp, som sagt, det er min mening Men det skal sies at stemningen der er fantastisk uansett hva slags elektronisk musikk som blir spilt. Er bare det at jeg liker trance mye bedre enn house..... Bra noen er enig! Jeg skal på Black i alle fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå