Gå til innhold

HTC Touch Cruise


Nora90

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For all del gå for HTC Touch cruise, og vær forsiktig med skjermen. etter 2 dager fikk jeg en stor stygg ripe, skjønner ikke hvorfor :( Men det er forsåhvidt min egen skyld.

 

HTC Touch Cruise er genial enkel som den er genial funksjonsrik. Kjempelett å finne fram(etter all knotingen) sms skrivingen min begynner å få fart på seg. Mye bedre enn tidligere smartphones jeg har prøvd!

 

I tillegg er jo den dritlekker. Gjennomført knallbra, go for it :D

 

EDIT: noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den ripen? den er ikke så dyp, bare altfor lang!

Endret av Litek89
Lenke til kommentar
EDIT: noen som vet hvordan jeg kan bli kvitt den ripen? den er ikke så dyp, bare altfor lang!

Hei

Jeg vet ikke hvordan du blir kvitt riper, men jeg vil anbefale alle å bruke skjermbeskytter!!!!!

 

Skjermbeskytter for Touch "orginal" fulgte med i pakka selv om noen overså den og kastet den (ser ut som et unyttig blankt papir).

 

Av en eller annen grunn virker det som om HTC ikke har tatt seg råd til å legge ved minne kort i Cruise-pakken, og derfor kan det være at de også har kuttet skjermbeskytteren. Siden du må på markedet å kjøpe minnekort (finnes 1, 2, 4, 6 GB), så synes jeg at du skal bevilge noen tiere for å skaffe deg en skjermbeskytter. Dette er en investering som du ikke kommer til å angre på, og det hemmer ikke brukeropplevelsen i det hele tatt.

 

Selv har jeg handlet mye slik nytt på Ebay.

 

Tobias

Lenke til kommentar

Er selv kjempe fornøyd.

Kjapp å skrive på og ett hav av muligheter.

 

Har modifisert HTChome slik at den viser været til flere norske byer, noe mer avansert hacking blir det nok ikke.. (mere info på smartmobil.no)

 

Har også testet ut ett program som gir brukeren en LG meny i home (ligner Prada og KU990) - vedlagt.

LG_KS20_Today_Plugin.zip

 

Radioen gir OK lyd, ingen sus og støy når man er ute å går i åpent landskap, ikke fått testet i tett bebyggelse enda.

 

Skjermen er litt hardere å trykke på enn den første HTC Touch, kjennes ut som glass.

Kamera gir OK'e bilder i dagslys.

 

Har selv hatt endel softresets, men når man skal prøve ut alt man kommer over, så må man regne med slikt ;)

Lenke til kommentar
Kan på det sterkeste anbefale Invisble Shield, når det kommer til Htc Touch Cruise; http://www.invisibleshield.com/smartphone/htc

 

Bruker en slik en på min Iphone. Ripefritt og bedre grep!

Æsh!

Har testet ut en slik til min HTC Touch. Den er helt forferdelig! Jeg hadde min påklistret i 14 dager, og det var som å gå men en limstift i lomma. For all del legg den ikke på skjermen - da gjør du det umulig å dra fingeren over! Stoffet er et seigt, klissete, gummistoff som aldri blir konfortabelt!

 

Men, det er billig og skader ikke å prøve. Det kan jo være du liker det :thumbup:

 

Tobias

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...