Gå til innhold

HTC Touch Cruise


Nora90

Anbefalte innlegg

Etter å ha kranglet med mobilen i går, har jeg funnet ut at det virkelig er på tide med en ny mobil. Så var jeg innom Amobil en tur, og der så jeg at det var kommet en ny HTC. I mine øyne virker den perfekt <3 Er det noen som har prøvd denne eller som har hørt noe om den?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har nå hatt min Touch Cruise i 3 dager og er kjempe fornøyd..

Har ikke funnet ut så mye enda da dette er min første windows mobil, men man trykker å knoter og prøver seg frem.

Har den levd opp til forventingene? Og et problem som stadig nevnes i tester er at skjermen ikke alltid reagerer når man skal skrive mld og sånn. Har du opplevd det?

Lenke til kommentar

Den ser skikkelig bra ut!

 

Mangler vel omtale av radioen i testen. Radio er ikke vanlig på en windowsmobil.

 

?? Hvordan er radioen?

 

?? Er det virkelig glassoverflate over skjermen, som antydet i denne testen fra Mobilen.no?

 

http://www.mobilen.no/wip4/test/test_htc_t.../d.epl?id=24937

 

Flere tester kommer på Alatest:

 

http://alatest.no/product/52985465,8/

 

Ennå ikke så mye på Alatest om denne telefonen, siden den fortsatt er ganske ny, selv om enkelte har hatt den flere uker.

Lenke til kommentar
Mangler vel omtale av radioen i testen. Radio er ikke vanlig på en windowsmobil.

Leste et sted at den har radio.

 

Hva med alternativet iphone?

Jeg skjønner ikke hvorfor alle er så fantastisk imponert over iphone. Den er dyr, den mangler mange ting som en mobil i dag bare må ha, spesiellt for den prisen. Jeg bryr meg faktisk om andre ting enn utseendet, og skal jeg ha en mp3-spiller, så kjøper jeg meg en mp3-spiller. Ikke en mobil. Dessuten vil jeg ikke ha en mobil som alle kommer til å ha... Det er ikke noe gøy...

Lenke til kommentar
Hva med alternativet iphone?

 

iPhone er knall den, men mangler vel enkelte egenskaper man normalt skulle forvente. Stiller litt spørsmål ved Apple dersom man skal reklamere. De har ikke ord på seg for å være blant de mest medgjørlige, noe de kanskje bruker bevisst, siden en rekke av produktene deres er såkalte must have-produkter. Ikke få er "solgt" når de får et Aplle-produkt i hendene.

 

Har forresten iPhone wlan?

Lenke til kommentar
iPhone er knall den, men mangler vel enkelte egenskaper man normalt skulle forvente. Stiller litt spørsmål ved Apple dersom man skal reklamere. De har ikke ord på seg for å være blant de mest medgjørlige, noe de kanskje bruker bevisst, siden en rekke av produktene deres er såkalte must have-produkter. Ikke få er "solgt" når de får et Aplle-produkt i hendene.

 

Har forresten iPhone wlan?

Etter det jeg har skjønt på man hacke telefonen for å få inn egenskaper som man forventer å ha i en telefon, og da mister man garantien. Etter min erfaring med Apple-produkter, så ville ikke jeg mistet garantien, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
iPhone er knall den, men mangler vel enkelte egenskaper man normalt skulle forvente. Stiller litt spørsmål ved Apple dersom man skal reklamere. De har ikke ord på seg for å være blant de mest medgjørlige, noe de kanskje bruker bevisst, siden en rekke av produktene deres er såkalte must have-produkter. Ikke få er "solgt" når de får et Aplle-produkt i hendene.

 

Har forresten iPhone wlan?

Etter det jeg har skjønt på man hacke telefonen for å få inn egenskaper som man forventer å ha i en telefon, og da mister man garantien. Etter min erfaring med Apple-produkter, så ville ikke jeg mistet garantien, for å si det sånn...

 

 

Greit at Apple kan være vanskelige, men å yte garanti på et produkt brukeren har tuklet med, vil ingen produsent godta.

 

Jeg nøyer meg med å oppgradere telefoner, dersom oppgraderinger er tilgjengelige fra produsentens hjemmesider, og så får det bli med det :)

 

Unntaket er en N73 jeg flashet, og de gikk greit den gangen.

Lenke til kommentar
Greit at Apple kan være vanskelige, men å yte garanti på et produkt brukeren har tuklet med, vil ingen produsent godta.

 

Jeg nøyer meg med å oppgradere telefoner, dersom oppgraderinger er tilgjengelige fra produsentens hjemmesider, og så får det bli med det :)

 

Unntaket er en N73 jeg flashet, og de gikk greit den gangen.

Det er nettopp det. Jeg skjønner godt at garantien brytes, men jeg synes ikke at det skal være nødvendig å måtte hacke telefonen sin for å få esensielle programmer.

Lenke til kommentar
Greit at Apple kan være vanskelige, men å yte garanti på et produkt brukeren har tuklet med, vil ingen produsent godta.

 

Jeg nøyer meg med å oppgradere telefoner, dersom oppgraderinger er tilgjengelige fra produsentens hjemmesider, og så får det bli med det :)

 

Unntaket er en N73 jeg flashet, og de gikk greit den gangen.

Det er nettopp det. Jeg skjønner godt at garantien brytes, men jeg synes ikke at det skal være nødvendig å måtte hacke telefonen sin for å få esensielle programmer.

 

Nei, Apple vet jo veldig godt hva konkurrentene kan skilte med. Men jeg så en video og to med iPhone, og gurimalla for et tøft grensesnitt. Det der kan de!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...