Gå til innhold

Noen som har Rock band i norge?

kriso

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei hei, har en kompis som har rockband... Noen her til nerder her til lands som har det?

Vi vil spille online.

Endret av kriso
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet

Jeg har rock band, spiller ca hver dag, expert gitar, drums hard (58/58) drums expert (40/58), Vocal Hard / Expert. Add "Lurkern" om dere vil spille.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)

Eg og spelar på ps3!

Ligg på 22. plass på X gitar. dei beste sangane mine er RttH (4. plass), Detroit Rock City (1.plass)og Epic (1.plass)

PSN: Mr_Nyregrateng. Bare til å adde :thumbup:

EDIT: bedre plassering :p

Endret av Nyregrateng
  • 2 måneder senere...
Skrevet
Jeg har rock band, spiller ca hver dag, expert gitar, drums hard (58/58) drums expert (40/58), Vocal Hard / Expert. Add "Lurkern" om dere vil spille.

Hei DanielHan

Er i USA og lurer på å kjøpe "rock band" her. Vil det virke på min PS3. kjøpt ny i Norge?

jball

Skrevet
Ser at PAL 360-versjonen koster såvidt over 1000-lappen hos Amazon UK, men det er uten selve spillet! :lol: Synes det er å ta kaka fra europeiske gamere og gi den til hunden :thumbdown:

hei ballerusk.

Er i L.A. nå. Vil gjerne kjøpr Rock Band her. Vil det virke i norge på PS3 norsk versjon.

Jeg trenger info om alt! Spillet, Hardware (gitar trommer mic hva vil virke i Norge?)

på forhånd TAKK, jball

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Ja. Xbox 360, gamertag GangsterPanda.

Skrevet
Ser at PAL 360-versjonen koster såvidt over 1000-lappen hos Amazon UK, men det er uten selve spillet! :lol: Synes det er å ta kaka fra europeiske gamere og gi den til hunden :thumbdown:

hei ballerusk.

Er i L.A. nå. Vil gjerne kjøpr Rock Band her. Vil det virke i norge på PS3 norsk versjon.

Jeg trenger info om alt! Spillet, Hardware (gitar trommer mic hva vil virke i Norge?)

på forhånd TAKK, jball

Ja, alt vil funke. PS3 er sonfri imotsetning til Xbox360.

Skrevet (endret)

fikk mail fra Elkjøp at Rock band (bare spillet) dukker opp 24. Juli

direkte link fra mail får opp siden, men bare et søk på elkjøp gir ingen treff

edit: nå dukker det også opp på søk

Endret av kewell79
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei DanielHan

Er i USA og lurer på å kjøpe "rock band" her. Vil det virke på min PS3. kjøpt ny i Norge?

jball

Ja det vil det :)

Ps3 spill er sonefrie ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...