Kleitn Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Hei ! Noen som er godt kjent med vampirism ? Noe jeg kan gjøre for å ikke få det? Får man det ved å joine Dark Brotherhood ?? Endret 3. februar 2008 av Kleitn
MrL Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Hei !Noen som er godt kjent med vampirism ? Noe jeg kan gjøre for å ikke få det? Får man det ved å joine Dark Brotherhood ?? Nei da, bare å joine! Men en av lederne der kommer en dag til å spørre deg om du vil bli det, svar nei, fordi det er mer stress og helvete enn det er morro!
Snerk Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 (endret) Du må jo teste ut å være vampyr. Men det er litt frustrende så det kan være lurt å kurere det etter en stund. Er lenge siden jeg har spilt oblivion men mener at det var et quest i dark brotherhood som gikk ut på å kurere din vampireism. Men jeg husker ikke helt hvordan det hang sammen. Får å bli vampyr må du få sykdommen porphyric hemophilia, og deretter unngå å kurere den. For å unngå å bli vampyr må du kurere deg om du får sykdommen. I dark brotherhood sin questline blir du tilbudt å få denne sykdommen av en vampyr, men du kan avslå om du vil. Endret 2. februar 2008 av Snerk
Kleitn Skrevet 2. februar 2008 Forfatter Skrevet 2. februar 2008 Jeg tenkte å starte en tråd generelt, slik at jeg kan få hjelp senere og ? Kan ikke se problemet i det, Har ikke opplevd å kunne velge om å bli "smittet" Såe,
stonebro Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg tenkte å starte en tråd generelt, slik at jeg kan få hjelp senere og ?Kan ikke se problemet i det, Har ikke opplevd å kunne velge om å bli "smittet" Såe, Han fyren som intierer deg i Dark Brotherhood er faktisk vampyr selv. Når du er kommet høyt nok i gradene, tilbyr han seg å smitte deg. Det er fritt valg. Ellers kan du bare la deg bli bitt av vampyrene i en av hulene du blir sendt til i starten av Main Quest. Tror ikke det var noe kur-quest internt i DB, så vidt jeg husker er den eneste kuren etter at du har fått vampirisme en quest du gjør via en gammel dame i ei hytte uti sumpen et sted. Du må blant annet samle 5 Greater Soul Gems (pain) og andre ingredienser, så det er ikke helt lett.
Hellyner Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hvis du har Knights of the nine så får du ei hule som er spesiell for tyver ol. Der kan du faktisk kurere deg, purgesalt eller hva det enn var. Så må du gå ned i et basseng og "bruke" en statue av noe slag. Så er du kvitt sykdommen
Licht Skrevet 14. februar 2008 Skrevet 14. februar 2008 Den letteste måten å bli smittet på er å rusle inn i Monument eller Memorial Cave eller hva den het... Mer eller mindre like utenfor der du starter spillet. Er et par vampyrer som ikke er så kjempetøffe der, og sjansene for å få seg noe (høhø) Porphyric Hemophilia burde være gode. Trenger ikke rote med innvielse og missions i Dark Brotherhood på den måten, og du kan bli vampyr på level 1, om du så lyster.
MiSP Skrevet 21. februar 2008 Skrevet 21. februar 2008 (endret) Hvis du vil diskutere generelt om vampyrer, så har vi allerede Jonulfs tråd En liten vampyr guide *Spoiler*. Det er en slags samletråd for vampyrrelaterte spørsmål og diskusjoner. Det er lenge siden siste innlegg der, men jeg ser ikke at det skal medføre noe problem, ettersom vampyrisme fremdeles er et aktuelt tema (og det kommer nok til å være det lenge). Jeg tror den tråden har godt av å komme i gang igjen. Endret 21. februar 2008 av MiSP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå