Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Formaterte PC-en - Uten sikkerhetskopi.


Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Nå sitter jeg her og er ganske frustrert. Det har seg slik at jeg bestemte meg for og formatere PC-en min (Acer Aspire 5610z). Jeg lastet filmene mine og musikken min inn på en ekstern harddisk(slike at jeg ikke mistet disse). Jeg fant fram windows-CD-en og innstalerte Windows på ny (Tydligvis lite smart). Alt gikk smooth helt til jeg startet pc-en. Da jekk kom innpå windows var alle "Acer programmene/funksjonene" borte, så nå kommer jeg meg ikke inn på internett eller noe, kan jo ikke bruke pc-en til noe. Jeg trodde disse programmene/funksjonene skulle bli automatisk innstalert, men det gjorde de tydligvis ikke.

 

Så mitt spørsmål er; Hva gjør jeg nå? Håper det er en grei løsning på dette, jeg har ikke så mye peiling som dere sikkert fatter ^^.

 

Takk! Mvh: LasH.

 

Ha en fin helg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan mener du folk skal hjelpe deg da?

 

Sende deg en cd som gjør alt for deg? Går ut ifra at du gidder å sette den i.

 

Makan!

 

Makan til amper holdning her da? :p

 

 

Du må nok laste ned installasjonene hvis du ikke fikk med deg driver installasjons cd. Noe jeg syns er veldig rart. Men heller det enn å site med en ubrukelig pc :)

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Nå sitter jeg her og er ganske frustrert. Det har seg slik at jeg bestemte meg for og formatere PC-en min (Acer Aspire 5610z). Jeg lastet filmene mine og musikken min inn på en ekstern harddisk(slike at jeg ikke mistet disse). Jeg fant fram windows-CD-en og innstalerte Windows på ny (Tydligvis lite smart). Alt gikk smooth helt til jeg startet pc-en. Da jekk kom innpå windows var alle "Acer programmene/funksjonene" borte, så nå kommer jeg meg ikke inn på internett eller noe, kan jo ikke bruke pc-en til noe. Jeg trodde disse programmene/funksjonene skulle bli automatisk innstalert, men det gjorde de tydligvis ikke.

 

Så mitt spørsmål er; Hva gjør jeg nå? Håper det er en grei løsning på dette, jeg har ikke så mye peiling som dere sikkert fatter ^^.

 

Takk! Mvh: LasH.

 

Ha en fin helg.

 

 

 

Acer har sånn at man skal lage en eller flere recovery cd`er når maskinen din er ferdig konfigurert første gang.. har du ikke gjort det, så skader det ikke å sende mail/ringe acer support for hjelp. så sender de sikkert en bunsj med recovery CD-er som du skal bruke. jeg ringte IBM når jeg trengte recovery CD-er til min maskin, fikk de i løpet av 2uker og så var maskinen up-and-go samme dag jeg fikk de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...