Gjest medlem-122769 Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Finnes det noen spill av nyere dato som omhandler mat og drikke eller eventuelt inntak av mat og drikke? Dette er min hovedinteresse og er derfor svært relevant for meg. Husker at det var en level i det gamle Mickey's Adventure (elns) til bla. Playstation 1 som var utformet som et bord med masse mat på, og Lek og Lær spillene hadde del matrelaterte minispill. Men.. jeg trenger noe mer.. substansielt. Et spill som handler om BARE mat. Det må da vel være et marked for slikt? Det er jo mange av oss her på denne lille klode som er interessert i mat?
Jext Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Haha for en bra tråd. Kjøp deg Nintendo DS og Cooking Mama! Da kan du lage mat med stylus, hakke grønnsaker og kaste pannekaker. Kanskje ikke det dypeste spillet som har kommet ut men er litt festlig.
Stian V.H Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Spillet Pizza Tycoon er et mat spill: http://home.no.net/eddott/pizzatycoon/
dimetho Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Slenger meg på "Cooking Mama!" til både Wii og DS, hva enn av konsollene du har. Den tittelen er i alle fall mektig populær på det japanske markedet, og ut ifra hva jeg prøvde, vil jeg tenke meg at det kan falle i smak for deg.
BlindAct Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Jeg sjekka en video av det spillet der på youtube, høres ut som et skikkelig gladspill haha! Den musikken... så artig ut, anyways, her er linken:
chokke Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Mickey's Adventure (elns) til bla. Playstation 1 som var utformet som et bord med masse mat på Åhåhåhå, you didn't! Du måtte minne meg på det. Kuleste PS1-spillet der ute! Eller så har man jo dette sunnhets"spillet" som regne ut kaloriinntak hver dag
-sparks- Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 Lego island 2(eller var det 1? husker ikke) hvor du skulle hive riktig ingrediens elns for å lage pizza i rommet
Tharos. Skrevet 2. februar 2008 Skrevet 2. februar 2008 På "Eyetoy: Play 2" (PS2) var det et lite spill hvor man skulle lage hamburgere. Var faktisk ganske morsomt. Man måtte stå foran kameraet (selvsagt) og hakke agurk, raspe ost mm. før man satte sammen hamburgeren etter bestilling til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå