Gå til innhold

Forslag til gode multiplayer-spill til LAN


Anbefalte innlegg

Tenkte å ta en gaminghelg og trenger forslag til gode multiplayer spill. Alle sjangere som har gode muligheter for mp er ok. Tenkte i baner av f.eks. Ultimate alliance, battlefield 2, world in conflict, Rainbow six las vegas...altså rp, fps, rts... Helst spill med samarbeid som mulighet/fokus.

Endret av Skagen
Lite beskrivende emnetittel.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gta san andreas Hvor du kan vere polti og sammarbede for å fange skurker.

Er ikke så intents som Battle field men det er utrolig fett å kjøre 2-4 i en bil mens 1 kjører og resten skuter ut viduene med mp5 skal du spille dette må du ha SaMp

www.sa-mp.com

 

PS:hviss du trenger hjelp å instalere bare PM meg.

Gå inn på Coops and robbers serverene, de er de gøyeste etter min smak og når du er lei av det kan du altig bare gå på stunt servere for en avslappene 5min kjøre tur på bak hjulet (viss du greier) eller hoppe 15 000 foot med en go-cart som har nos.

Lenke til kommentar

Rainbow Six: Raven shield... Utrolig bra Lan spill...

 

Battlefield 2 blir kjedelig da man nesten MÅ ha bots med for å få et moro gameplay, men dette spørs hvor mange dere er. Er det privat, anbefales et Raibow-six spill.

 

Er det flere kan dere ta spillings på battlefield ;)

Lenke til kommentar
Rainbow Six: Raven shield... Utrolig bra Lan spill...

 

Battlefield 2 blir kjedelig da man nesten MÅ ha bots med for å få et moro gameplay, men dette spørs hvor mange dere er. Er det privat, anbefales et Raibow-six spill.

 

Er det flere kan dere ta spillings på battlefield ;)

 

 

Eller de kan alle sammen gå inn på samme server og lage et "squat" sammen......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...