Gå til innhold

Steelseries 5H v2 Headset


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

De er nok fine til gaming, men god passform og komfort. Men til musikklytting ville jeg valgt noe annet, siden lydkvaliteten ikke er helt super. Har ikke hørt dem selv, men har hørt andre på nettet som sier at lydkvaliteten ikke er helt i toppen. Den er godt skapt for gaming, og jeg anbefaler den til nettopp det.

 

Edit: skrivefeil

Endret av ultimatedeskjet
Lenke til kommentar

Jeg fikk headsette i går. Jeg må si at det er det beste headsettet jeg har hatt på hodet noen gang. det er så sykt behagelig. merker nesten ikke at jeg har det på, fordi det ikke er noe press på ørene. Ørene forsvinner inn i øreklokkene. så det er en "gummi" kant som hviler på hodet rundt ørene. jeg er sikkert ikke så god til å høre om de er god i lydkvalitet, men jeg syns den er utmerket. god bass!

 

fornøyd så langt:)

 

Christoffer

Lenke til kommentar

Har også tenkt meg dette headsettet...!

Men skal også bruke det til musikk og film.

Derfor skulle jeg gjerne fått høre hva andre som har dette headsettet synes om det.

 

Er det stramt?

Er det BARE spill det passer til?

 

Anbefales det?

 

Håper noen vil svare meg på dette, da jeg er på utkikk etter nytt headset.

Kanskje dette?

Lenke til kommentar

Headsettet sitter UTROLIG godt på hodet, virker soldid og ser veldig bra ut! Mikrofonen kan dras "inn" i headsettet, noe som er veldig lurt. Ledningen er også i et tøyaktig stoff, som virker mer solid en vanlig ledning. Når det kommer til lyden er jeg en smule skuffet, lyden er alt for spiss og mangler bass, siden det er et spill-headsett budre det vært mer bass, feks så skal det jo dundre litt når en håndgranat eksploderer. Til tross for manglende bass så er lyden helt grei ellers, men er du kresen på lyd og liker å høre på musikk anbefaler jeg å velge et annet headsett.

 

4 av 6.

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

er masse bass i mine bare jeg leker meg litt med equalizeren.

 

Jeg må bare finne ut hvorfor mikrofonen er så dårlig. Utenom det så er dette et meget godt sett.

 

Endring: En lite oppdatering på mikrofon fronten. Mikrofonen var ekstremt lav når jeg testet den med skype og ventrilo, men etter å ha slått på microphone boost så ble lyden plutselig høy og tydelig.

Skal prøve å legge inn driverne direkte fra vista mappen i installasjonszipen men tviler på at dette vil føre til noen endring.

Oppdaterer bare innlegget om jeg har noe ny info.

Endret av Noel Leon
Lenke til kommentar

Spørs litt på hvilken måte den er dårlig, men det er ikke sjeldent det er lydkortet eller innstillingenes feil når lyden er fæl.

(Selv har jeg fullt brukbar lyd på en minimikrofon til 30kr koblet til et gammelt Audigy-kort, for å illustrere poenget.)

Lenke til kommentar

jeg har samme headsett bare versionen før det. Har hatt dette ganske lenge nå og det har vært det beste headsettet jeg noen gang har brukt. :)

 

dessverre har det fått sine feil gjennom tiden:

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Etter ett års bruk har jeg sefølgelig mistet det i gulvet ett par ganger men det eneste som har skjedd er at plastikken har fått ett par sprekker. Ellers kan jeg si at mikrofonen min lager svake pipelyder som kan være irriterende for andre på foreksempel skype, ventrilo OSV. Ellers så har volumjusteringen på ledningen vært litt plagsom da den lager støy i form av skurring vær gang jeg skrur opp/ned lyden.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Dette er det jeg har hatt av problemer på faktisk over ett års bruk. ( kan trygt si at det har blitt flittigt brukt nesten hver dag) Jeg synes også at musikken blir mye mer levende og solid med dette headsettet. og sefølgelig veldig god å bruke i skytespill der man trenger god lyd. ;)

 

Beklager viss jeg har postet feil eller noe dumt, men jeg følte for å fortelle litt om hvordan mine erfaringer med den versionen som kom ut før denne har gått.

Endret av Raines
Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...

Bestillte headsettet fra mpx igår og håper jeg blir fornøyd.

Jeg kjenner jeg sitter å skjelver i armer og ben fordi jeg er så spent på lyden å spessiellt bassen siden noen har sagt at den ikke er den beste.

Men det må være bedre enn mitt gamle MSN headsett som jeg lånte fra min bestefar sin datamaskin som sto på låftexD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...