Gå til innhold

Kommentarer på PC-oppsett


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Skal kjøpe meg ny pc. Den skal mainly bare fungere, og kunne kjøre litt tunge applikasjoner, samtidig skal jeg ikke ha noen problemer med spill i det hele tatt. Skjerm/tastatur/mus er ikke med - ettersom ejg allerede har det.

 

Er det noen som kunne ha kommentert oppsettet mitt? Hva er bra? Hva er dårlig?

 

MSI K9N SLI Platinum,nForce 570 SLI,ATX, Socket-AM2,2xGbLAN,DDR2,Firew,2xPCI-Ex16

AMD Athlon 64 X2 6000+ 3.0GHz Socket AM2 2MB, BOXED m/vifte

Apevia Jupiter, black with Window, 2x120mm Fans, LCD disp, (Without PSU)

XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 640/1900Mhz

Silver Power PSU, 600W, 120mm fan, Blue light, ATX/EPS, 2xPCI-E, 20/24pin

Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 Kit w/two matched CM2X1024A-6400 Dimm's

Samsung DVD-brenner SH-S202H IDE Black OEM

Western Digital Caviar SE16 500GB IDE ATA/100 16MB 7200RPM

 

Total pris: 7236,- inkl mva, eks frakt.

 

Noe jeg har glemt? Innvendinger?

 

Takk,

 

-eirik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er tydelig nevnt i toppen av denne kategorien.

 

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...