sognis Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 jeg har lyst å finne ut sirka hvor mange som fortsatt spiller Black & white spillene.... hva liker dere ved dem? post gjerne med kule/fine screenshots av spillet;)
sognis Skrevet 30. januar 2008 Forfatter Skrevet 30. januar 2008 jeg får begynne... syns B & W 2 er best.. med spillene liker jeg friheten:D til å kaste hvem jeg vil hvor jeg vil... og monsteret jeg får er jo syyykt digg.. grafikken kan jeg vel ikke klage på heller;)og komentarene til monsteret dittXD
Kontorstol Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Samle/telletråd om et eksakt spill er vel ikke ønsket?
BrokenTomato Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Offtopic: Da får du rapportere den da, istedenfor å putte inn et innlegg for å se ut som en bedreviter. Ontopic: Spilte gamle B&W for lenge lenge siden. Var morsomt en stund, men ble fort lei (Kanskje fordi jeg var endel år yngre og ikke skjønte alt helt greit) Har aldri prøvd B&W 2, men når jeg ser bilde får jeg veldig lyst!
sognis Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 Black & White 2 er utrolig kjekt når du har lite å gjøre på! så du må nesten prøve det får å skjønne hvor digg det er:D
Hrodebert Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Jeg spilte eneren for snart hundre år siden (husker hvor fet grafikk det var ), men jeg klare aldri å fullføre det, så jeg slutta å spille. Var et artig spill!
xersess Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 runnet black and white 2 over 10 ganger, men 1'eren har eg aldri runna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå