Gå til innhold

Drift City - Online Bilspill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har hatt dette spillet en god stund nå, spilt siden Closed Beta. Det er et helt genialt spill, med råbra story. Det er også det første online MMORPG bilspillet jeg har sett.

Har ikke funnet noen tråder angående dette spillet (har søkt) så synes det var på tide.

Om det vises litt aktivitet i tråden, så kan det hende jeg lager en litt detaljert liste over folk som spiller det som er fra forumet her.

Er level 28 akkurat nå, heter "ClaymoreZ" og er leder av "DevilxDriver". ( lagde crewet i går :w00t: )

Kjører en Eric, sparer til en Above. Trenger coupon og en hel del cash :p

Edit: http://drift.ijji.com

Endret av Reavenas
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, det er litt mye grinding, men races, det blir ikke kjedlig for min del :p

ettersom jeg alltid kommer på siste/nestsiste :wallbash:

Skrevet

har spilt meg opp i level noen og tredve før jeg syntes det ble for repetivt! :!:

Har faktisk ett crew med en 13 folk også, så skal ikke se bort ifra at jeg faktisk begynner å spille igjen straks.. :wee:

Skrevet (endret)

Funker ikke, har lasta ned alt og starta spillet. Men i "server list" så trykker jeg på "First Gear: Many" og så kommer det opp noe connect greier og så masse ??????????.Og så trykker jeg på enter og jeg er tilbake på "server list". Er serveren full eller ? Noen som har noen løsning?

Endret av killer92
Skrevet
ere gratis? jeg testa project tourqe her om dagen, men det kosta penger dersom du ville avansere i lvl og kjøpe deler til bilen din og sånt.

Nei PT er gratis, det kjøpe opplegget er bare tillegg som du ikke trenger.

Skrevet

Kjørte Dreamer jeg da.

Før det hadde jeg Mini Cooper.

Spillet er repetivt så jeg slutta å spille det jeg da :)

Men for all del, veldig morsomt en liten stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...