McDeath Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Dette blir jo bare gjetting fra min side, men disse kravene/anbefalingene er jo fra et raide guild. Dette kan være resultatet av at de vil ha med alter i Kara. Og da er det jo ofte en salig blanding av godt og dårlig utstyrte spillere. Blir litt tøft om hele karagruppen består av spillere med disse statse, men det tror jeg ikke er tilfelle. Så ikke veeeldig rart om dere syns dette er veldig lave krav.
Schjellin Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mutilate er vell strengt tatt enn pvp specc ? Enhancement Shaman1000-1.2k AP 7-8k Health 5-6k mana 20% melee crit (enough to keep UR up) 70-100 hit rating Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... Ja er jo det jeg sier ? Jeg ville ikke tatt han inn i kara hvertfall.. 1000 attack power ?.. Altsåå... 1260 elns med totem og UR? Nei takk.. Og 20% crit, det er ikke nok til å holde UR 100%. Mutilate er en god overall dagger specc.
Lycantrophe Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mutilate er en god overall dagger specc. Javisst, men han spurte etter hva som utgjorde mest dps i pve-instances. Mutilate faller bak.
Knofle Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 En feral tank trenger 415 defense, ikke 490. Med de krava der, ser du på en WIPEgruppe.
olegunnaro Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ser ut som krava er satt av folk som ikke har peiling på de forskjellige klassene.
Bredoc Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 I det hele tatt å sette krav for Karazhan er for meg uforståelig. Selv på en RP server som Moonglade tar man det lett med en pug. Eneste fornuftige kravet jeg kan se er at du er attuned. kan du spille klassen din så drit i hva folk sier.
Snor Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Denne kravlista var vel egentlig ikke en kravliste i det hele tatt, men en liste som gir en slags pekepinn om ca hva slags minimum man burde ha, for de som er usikre på om de har godt nok utstyr for kara enda. Og den eneste virkelige utstyrsavhengige klassen er fortsatt tanks, alle andre klasser kan kompensere for dårlig utstyr med gode ferdigheter.
olegunnaro Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Var jo også ubrukelig som pekepinn da, i allefall for shadow priests. Hvis man gearer for intellect og crit, gjør man noe feil.
MrNielsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Denne kravlista var vel egentlig ikke en kravliste i det hele tatt, men en liste som gir en slags pekepinn om ca hva slags minimum man burde ha, for de som er usikre på om de har godt nok utstyr for kara enda. Og den eneste virkelige utstyrsavhengige klassen er fortsatt tanks, alle andre klasser kan kompensere for dårlig utstyr med gode ferdigheter. Ja det er slik vi har valgt og se på listen og, men den er ganske nytig for oss i guild som faktisk stort set består av nye level 70, casuel players og venner. Vi har faktisk flere 70 som ikke klarer disse minimums krava enda, men vi har jo også folk langt over. Så når vi alle har kommet oss gjennom alle disse få nøkelen questa har de fleste fått litt gear også. Må jo innom stort sett det som er an instenses for atunment sakene. Så kansje vi snart kan se insiden av kara vi og
Snor Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Var jo også ubrukelig som pekepinn da, i allefall for shadow priests. Hvis man gearer for intellect og crit, gjør man noe feil. Men 10% er jo uansett ikke mye, og er omtrent det man ender opp med å få uansett. Min shadowpriest har 12,noe % og det er ikke en stat jeg har gått etter i det hele tatt, så det er hovedsaklig pga int, pluss ett par items som også har crit.
CombatPsycho Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ol&n=Dernel Brenn!
MrNielsen Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 (endret) Når vi er inne på kara, hva er en ok gruppe sammensetting for første try på kara? Og siden den listen tydlig var endel feil, hadde jeg satt umåtelig pris på litt konstruktiv retting. Endret 31. januar 2008 av MrNielsen
McDeath Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Enhancement Shaman1000-1.2k AP 7-8k Health 5-6k mana 20% melee crit (enough to keep UR up) 70-100 hit rating Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... Veeeeel du er ganske langt unna med din shaman som er i linken din....ikke i nærheten engang, men kanskje du var ironisk^^
NothgaliC Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 var i et pug kara med magen min her en dag. havna på andreplass på damagelista, 504 spelldamage, 25% crit, fire...
lolvik Skrevet 31. januar 2008 Skrevet 31. januar 2008 Mutilate er en god overall dagger specc. Javisst, men han spurte etter hva som utgjorde mest dps i pve-instances. Mutilate faller bak. Takker. Enhancement Shaman1000-1.2k AP 7-8k Health 5-6k mana 20% melee crit (enough to keep UR up) 70-100 hit rating Var da latterlig dårlig gearet enh shaman ;p Ja, min 64 shaman er jo bedre enn det der... Veeeeel du er ganske langt unna med din shaman som er i linken din....ikke i nærheten engang, men kanskje du var ironisk^^ Tenkte det samme.
Leviath Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Når vi er inne på kara, hva er en ok gruppe sammensetting for første try på kara? Og siden den listen tydlig var endel feil, hadde jeg satt umåtelig pris på litt konstruktiv retting. 2 tanks, 3 healers, 5 dps er standard sammensetning når man starter Kara. 2 priests gjør Kara til en hyggelig opplevelse. Hvis dere slenger på en hunter (eller en priest til) blir Moroes forholdsvis komfortabel. På Maiden er det også greit med en healer som har HoTs (druid/priest). Krydre litt med en mage for AoE og de-curse (Attumen). Mer enn 3 melee på Maiden kan også skape litt trøbbel. Når det gjelder listen skal jeg kun uttale meg om warrior tank (siden det er det jeg selv spiller). Kravet der ser rimelig greit ut. Min erfaring er at de statsene lett oppnås med quest rewards og noen få instance runs.
Skogslik Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 raida med guildn i går, vi kom til maiden og der vipa vi helt til det kom respawns Så da fant vi ut vi heller skulle vente til i dag og prøve igjenn.
JoeDohn Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 Det er langt viktigere at folk faktisk kan spille enn at de har masse purplix før de drar i Karazhan. Riktignok er det fint med litt feilmargin på personen som skal maintanke, men ellers klarer man seg fint med dungeon/heroic-utstyr, eller disse forbaskede season 1-bitene som alle og deres bestemor tasser rundt i nå. (Det er ikke noe galt i dem, blir bare litt frustrert over folk som konsekvent ignorerer ting som hitrating og defense.) De første encounterne er ganske enkle i oppbygginga uansett, vi tok Attumen, Moroes, Maiden og Crone med en gjeng landsbyidioter første kvelden, og med kills kommer gear, og med gear kommer flere kills, så det pleier å ordne seg ganske fint. Og 2+3+5-sammensetninga er ganske fin å begynne med, ja. Lykke til! :]
Darth Kjell Skrevet 1. februar 2008 Skrevet 1. februar 2008 (endret) Synes egentlig folk skal tenke seg litt om før de raser inn i Kara med PvP spec o.l. Jeg speccer ikke holy (er prest) og gimper meg selv skikkelig med tanke på PvP og farming, bare for at alle andre skal slippe å bruke et ikke 100% optimalt PvP setup. Enda verre er det for de stakkars tankene som har det enda vanskeligere med å farme gull. Edit: Hvordan ville dere likt det hvis MT specced fury og resto druid specced om til balance? Synes det er viktig at alle gjør sitt beste, og for det kreves PvE specc. Endret 1. februar 2008 av Darth Kjell
ZaiCoN Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Skrevet 1. februar 2008 hva er det eg må forbedre for kara, har: 8083hp(ub) 8346mana (ub) 581 bonus fire damage 21 hit rating 24,76 crit chance på fire 10 penetration noe av det eg burde endre mye på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå