Gå til innhold

Trenger Info om Sharkoon X-Tatic 5.1 headset


Noiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker us versjonen (kalles noe annet og farget blå) og digger den. Det negative er relatert til mikrofonen og xbl voice, ingen mute eller voice volum knap/hjul. Voice volum må justeres på xboxen som tar laaaang tid (i forhold til standard xbox voice headset).

 

Vell brukte penger synes nå jeg =)

Lenke til kommentar

har kjøpt versjon 1

 

er berre det som er extra i versjon 2 og den koster mer

 

NEW: Extra cushioned earpads for improved wearing comfort: Har hørt at versjon har veldi god fra før

NEW: New microphone design: bryr meg ikkje om design

NEW: Improved Audio Control Station: Veit ikkje heilt ka dei har gjort bedre her , men kan ikkje vera store endringane.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Anbefaler deg å ta godt vare på mikken, da denne ikke tåler så mye, teip den gjerne litt bedre fast ved kabelstarten på selve mikken.

 

Annet enn det så er det et meget godt headset. Gav bort mitt til broren min i julegave men tror jeg låner det litt nå, da Astrogaming.com ikke kunne sende til Europa enda..

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Stig; den skal være på venstre, bildene er feil.. sto noe om dette i en eldre tråd..

 

tror jeg fikk et defekt headset selv, får det ikke til å funke vertfall, så sender det i retur snarest og håper det løser seg..

 

 

Da er det venstre da ;)

Sikker på at det ikke er pga at du ikke får feste den optiske kabelen skikkelig?

Er utrolig kjipt vertfall:/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...