Gå til innhold

Får ikke synkronisert iPod med iTunes


cravenn

Anbefalte innlegg

Vel, det har seg sånn at jeg sitter med en iPod Video 30GB som nekter å synkronisere med iTunes. Jeg har re-installert iTunes flere ganger - da funker det én gang eller to - men etter det får jeg gang på gang opp feilmeldingen "iPod-enheten kan ikke synkroniseres. Finner ikke den nødvendige disken". Har prøvd å sende den inn til reperasjon, men den fungerer selvfølgelig når de (Eplehuset) kobler den til deres Mac og prøver ut. Og når jeg da kommer hjem igjen, funker den - én gang.

Jeg vet virkelig ikke hva som er galt, men håper at noen av dere vet det! På forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vel, det har seg sånn at jeg sitter med en iPod Video 30GB som nekter å synkronisere med iTunes. Jeg har re-installert iTunes flere ganger - da funker det én gang eller to - men etter det får jeg gang på gang opp feilmeldingen "iPod-enheten kan ikke synkroniseres. Finner ikke den nødvendige disken". Har prøvd å sende den inn til reperasjon, men den fungerer selvfølgelig når de (Eplehuset) kobler den til deres Mac og prøver ut. Og når jeg da kommer hjem igjen, funker den - én gang.

Jeg vet virkelig ikke hva som er galt, men håper at noen av dere vet det! På forhånd takk for svar :)

 

Har du koblet ipoden din til en usb hub, eller en annen type lavstrøms-usb?

Har opplevd at ipoden kobler seg dårlig til itunes når man har den koblet til en usb hub...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...