Gå til innhold

Tung i ramen Nudler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 9 måneder senere...
Skrevet
Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?

Er lite kjent med Asiatiske butikker.

Vi fant det jo ista i drammen vi kennet :p

Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så ble

det endelig Tung-I-Ramen på oss.

Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de

hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi :tease:

Skrevet

Bringer opp denne igjen! Er på jakt etter disse herlige nudlene!

Bor i Trondheim, men finner ingen av disse asiatiske butikkene. Noen som vet hvor de befinner seg?!?

Skrevet

Fjordgata.. også krysset mellom olav tryggvasonsgata og sandgata finner du en asiatisk butikk.. og nu kom jeg på at det også finnes en i søndre gata, mellom dronningensgata og kongens gata.. :)

• 6 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 år senere...
Skrevet

Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker.

Vi fant det jo ista i drammen vi kennet tongue.gif
Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så bledet endelig Tung-I-Ramen på oss.Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi harhar.gif

Gammel tråd, men jeg huske tung i ramen nudler som det skulle vært igår (selvom det egentlig er snakk om fort 15 år siden sist).

Hvor i Drammen fant dere denna herligheten??

• 2 måneder senere...
Skrevet

Tips til noen som kan ha dette i Drammens området?Er lite kjent med Asiatiske butikker.

Vi fant det jo ista i drammen vi kennet tongue.gif
Stemmer det Anders! Hehe. Etter noen mnd'r med leting så bledet endelig Tung-I-Ramen på oss.Kineserne fikk plutselig store øyne (noen som sjeldent skjer) når de hørte vi skulle ha 3 esker med nudler! Hihi harhar.gif

Gammel tråd, men jeg huske tung i ramen nudler som det skulle vært igår (selvom det egentlig er snakk om fort 15 år siden sist).

Hvor i Drammen fant dere denna herligheten??

Beklager sent svar. Så ikke at du hadde quotet denne før nå.

Tung-i-ramen finner du på Saigon Import på Strømsø i Drammen. Søk på Mallinggata 2 på gulesider så finner du eksakt lokasjon :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Det går helt fint! Glemte nesten denne tråden selv ;)

Takker så mye svaret! Har prøvd å finne disse nudlene flere ganger, men nå skal jeg endelig få verdens beste nudler igjen!

• 7 måneder senere...
  • 6 år senere...
Skrevet

Fant disse igjen på https://www.freshlevering.no/nudler/507-tung-i-ramen-nudler.html

De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge :D

Skrevet
Kenito_123 skrev (På 28.1.2008 den 21.12):

Noen som vet hvor disse er å få tak i ?

Husker som liten da jeg spiste disse kokt og som snacks. Sinnsyk god på smak!

Fant disse igjen på https://www.freshlevering.no/nudler/507-tung-i-ramen-nudler.html

De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge :D

Skrevet
Minimuffins skrev (På 15.1.2015 den 3.23):

Hvor i Østfold får man tak i disse?

De har endret pakning men fortsatt den samme gamle smaken! De sender via postpakke til hele Norge :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...