Devil123 Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Night elf druid lvl 70 Nå lurer jeg da på 2 ting.... 1.Hvordan skaffe gull fort, jeg har nå 500..men jeg trenger mer, skal traine og det krever i grunn litt 2. Hvor jeg burde skaffe meg god armor...Sted, eller bare hvor jeg burde gå for og få dropps item
BudweiserMan Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Hold dette rottene spillet på den delen av forumet som det hører til... Er en egen del for WoW Istede for å komme med ubrukelige kommentarer, prøv heller å hjelp på en litt mer voksen måte. Devil123 : Sjekk denne delen av forumet. https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=172 Endret 27. januar 2008 av BudweiserMan
Poor Leno Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Night elf druid lvl 70Nå lurer jeg da på 2 ting.... 1.Hvordan skaffe gull fort, jeg har nå 500..men jeg trenger mer, skal traine og det krever i grunn litt 2. Hvor jeg burde skaffe meg god armor...Sted, eller bare hvor jeg burde gå for og få dropps item Jeg prøver å svare deg jeg! Sniken_123: Spar deg for sånne utrolig dumme og unødvendige kommentarer! 1: Questing er en smart måte å skaffe gull etter lvl 70! I tillegg til gold-rewarden du får kan du jo komme over noen gode items også! 2: Raiding, PvP eller instance er vel det mest logiske å tenke på med tanke på å skaffe bedre gear! Du er jo level 70 allerede, så du veit sikkert om alt det jeg skriver fra før, men det får så være! Lykke til!
Korka Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Tipper 100% på at dette er en person som har kjøpt acc...
Sirius Cobra Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hold dette rottene spillet på den delen av forumet som det hører til... Er en egen del for WoW /shoo On-topic: Som sagt av andre så er questing ganske effektiv måte å skaffe gull(en av grunnene til daglige quests i heroics har kommet), vil også anbefale å solo lavere instancer for ting som du selger enten på AH eller til vendors.
Bagh Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Dailies er også god inntekt, da de er veldig enkle og korte og kan gjøres hver dag.
dekar24k Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hehe skjønner jo med en gang at du har kjøpt account. Spørsmålene du spør om hadde du visst svaret på selv dersom du hadde levlet characteren din selv ..
ATWindsor Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Noen fjaseinnlegg fjernet, topic flyttet til riktig kategori, og til trådsarter: Emnefeltet ditt er lite beskrivende, vennligs endre det til noe bedre. AtW
Bredoc Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Night elf druid lvl 70Nå lurer jeg da på 2 ting.... 1.Hvordan skaffe gull fort, jeg har nå 500..men jeg trenger mer, skal traine og det krever i grunn litt 2. Hvor jeg burde skaffe meg god armor...Sted, eller bare hvor jeg burde gå for og få dropps item Ut fra spørsmålene dine virker det som du ikke har levlet selv? Har egentlig ingenting med om du har gjort det eller ikke, men vil anbefalle deg å lese litt om klassen du spiller. Ut fra spørsmålene dine kan jeg lite si, siden en druid har tre forskjellige talent trær. Moonkin, Feral og Resto. Hvilken av disse specene er det du trenger gear til? Hva er det du trenger gull til trening av, fly mount? Her er en fin side som lister opp gear.
v-gard Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Hehe skjønner jo med en gang at du har kjøpt account. Spørsmålene du spør om hadde du visst svaret på selv dersom du hadde levlet characteren din selv .. Ikke nødvendigvis.. Og hvor mange ganger blir det ikke spurt av folk som er lvl 70 og har levlet selv om hvordan det er best å skaffe gull? Men som nevnt tidligere, dailies er beste måten å skaffe gull på. Du har pvp daily, 4(?) dailies i Ogri'la, kan hende du får fler når du blir revered, ikke vet jeg, 2 i Skettis inkludert eskort-questen som er umulig å få tak i uten epic flying mount og flaks, og daily dungeon og heroic fra Lower City i Shattrat. Skettis + Ogri'la questene er gjort på null komma niks, men bg daily kan ta sin tid om du er uheldig. Enda verre med dungeon og heroic hvis du havner i en fæl gruppe.
Moonshield Skrevet 30. januar 2008 Skrevet 30. januar 2008 Hehe skjønner jo med en gang at du har kjøpt account. Spørsmålene du spør om hadde du visst svaret på selv dersom du hadde levlet characteren din selv .. Ikke nødvendigvis.. Og hvor mange ganger blir det ikke spurt av folk som er lvl 70 og har levlet selv om hvordan det er best å skaffe gull? Men som nevnt tidligere, dailies er beste måten å skaffe gull på. Du har pvp daily, 4(?) dailies i Ogri'la, kan hende du får fler når du blir revered, ikke vet jeg, 2 i Skettis inkludert eskort-questen som er umulig å få tak i uten epic flying mount og flaks, og daily dungeon og heroic fra Lower City i Shattrat. Skettis + Ogri'la questene er gjort på null komma niks, men bg daily kan ta sin tid om du er uheldig. Enda verre med dungeon og heroic hvis du havner i en fæl gruppe. Huh? Flaks? Er jo bare å fly over campen, og du trenger bare vanlig flying mount.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå