Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Banan-Penis, kan bli ett problem?


Gjest Lifepain

Anbefalte innlegg

Gjest Gutt med banan

Hei er 17 år gamel og har ett lite spørsmål:

er det normalt og ha en"banan" formet penis?

Når det er stiv som F er den fortsett meget bøyd og den står ikke stiv rett ut.. om man f.eks prøver og føre den inn i ett litt trangt hull glipper den fort unna.(ikke hatt sex ennå) stringen under er i spenn når den er helt stiv og hud er helt nede men det er ikke vondt i det hele tatt. men dette fører til at hode blir dratt litt nedover i en slags bøy. om strengen kuttes kommer ikke dette ikke rette opp hele skaftet.

kan dette bli ett problem når man skal i seng med en kvinne? noen kvinner som har hatt seg en runde med en bananlignede penis her? har det noe og si?

bør jeg gjøre? kontakte lege og gå under kniven? :) håper dere kan hjelpe.

 

Takk for alle svar :)

 

istockphoto_2742464_banan.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_samme_*

Hehe har akkurat en slik du beskriver det, min krummer oppover.

Men etter hva kvinnene sier så kan jeg med trygghet si at det er ingen problem i det hele tatt.

Er ikke lengre enn noen dager siden at jeg fikk damen min til å komma 8 ganger. Vet ikke om det er fordi jeg er stor eller krummingen men fungerer fint i praksis for meg hvertfall. ;)

Lenke til kommentar
Når det er stiv som F er den fortsett meget bøyd og den står ikke stiv rett ut.. om man f.eks prøver og føre den inn i ett litt trangt hull glipper den fort unna.(ikke hatt sex ennå)

 

Hvis du ikke har hatt sex... hvilken personlig erfaring har du basert den konklusjonen på...?

 

:ermm:

Endret av Zaran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gutt med banan(trådstarter)

Jo nå skal dere høre..

den bøyer seg nedover(værre en på bilde) helt sykt. dette hullet kan da være alt fra en hånd til noe helt annet. :p

Kan ikke helt forestille meg at det vil gå problemfritt under samleie.

er opperasjon ett alternativ? :ermm:

Lenke til kommentar
Jo nå skal dere høre..

den bøyer seg nedover(værre en på bilde) helt sykt. dette hullet kan da være alt fra en hånd til noe helt annet. :p

Kan ikke helt forestille meg at det vil gå problemfritt under samleie.

er opperasjon ett alternativ? :ermm:

Om den bøyer seg voldsomt nedover så tror jeg det kan være greit å besøke lege for å få tatt en titt. Det skader ingenting :).

Lenke til kommentar
Bøyer den seg nedover så kjør på med doggystyle eller tilsvarende...

 

 

hehe lol..

"sitat" - du elskling, skal vi ikke prøve noe nytt i kveld da. emm nei, det skal vi ikke.

blir jo litt kjipt for han om man ikke kan kjøre på i alle posisjoner om man ønsker det. tror vell ikke en penisopperasjon er noe positivt(AUU!!!)

men det må da finnes en annen metode og rette ting opp på?

penispumpe o.l gjør den jo lengere, kanskje den vil rette opp litt og..?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...