Gå til innhold

HP 510. Nytt batteri.


Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte meg en HP 510 bærbare PC for en stund tilbake. Men har hele tiden lurt på å kjøpe et nytt og bedre batteri.

Men er det noen som kan fortelle meg hvor mange cellers batteri det originalt er i PC-en? Fordi jeg har ikke funnet ut av dette.

Jeg ser at de på Komplett har et 8-cellers batteri, så jeg lurer på å kjøpe dette hvis det er noe bedre.

 

Noen som vet noe? ;)

 

EDIT:

 

For dere som lurer på hvor lenge dette batteriet holder, så kan jeg si at det holder i underkant av tre timer. Slettes ikke verst det, altså ;)

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte meg en HP 510 bærbare PC for en stund tilbake. Men har hele tiden lurt på å kjøpe et nytt og bedre batteri.

Men er det noen som kan fortelle meg hvor mange cellers batteri det originalt er i PC-en? Fordi jeg har ikke funnet ut av dette.

Jeg ser at de på Komplett har et 8-cellers batteri, så jeg lurer på å kjøpe dette hvis det er noe bedre.

 

Noen som vet noe? ;)

 

Det er nok riktig med 8-cellers da, har aldri hørt om bærbare med forskjellige orginale batterier.

Lenke til kommentar

Jeg vet at det 8-cellers batteriet passer :) Men jeg vet ikke om det er verdt de 1000 kronene det koster (hvis det er noe bedre) ;)

Dette batteriet jeg har nå, holder maks 1 time ved vanlig bruk.

Men det som er problemet, er at jeg ikke vet hvilket type batteri(hvor mange celler) det er originalt. Heller ikke hvor mye ampére batteriene er på. Det står det heller ingenting om på hjemmesiden til komplett.

 

Det står heller ikke på batteriet :)

Endret av Mortex2001
Lenke til kommentar
Finner man ikke noe der, kan ofte et søk på nettet gjøre underverker. I følge denne siden skal man kunne få opp mot seks timer batteritid med 8 celler.

 

Tror du ikke jeg har prøvd å søke på nettet? :p Pleier bare å ty til forumet hvis jeg ikke finner noe på nettet. Men sitter på Telenor Mobilt bredbånd, så det går utrolig sent og er vanskelig å finne frem siden det tar flere minutter å laste en webside. Da var det mye letter å spørre her ;)

 

Men tusen takk for hjelpen :) Får da bare håpe det funker like bra som de står på den siden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...