PWeb Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Lyden på PC-en min hakker og delvi s varierer hastigheten. Ser ikke ut som det har sammenheng med bruk av pc. Av og til noe hakking i grafikk. Hardware: Hovedkort: Asrock 939SLI32 e-SATA2 Lydkort: Julia fra ESI Skjermkort: NVIDIA Gforce 7600 GS CPU: AMD Athlon 64, 2200 MHz Håper noen har forslag til løsning
tjaa Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 Har du ingen konflikter i enhetsbehandling eller spyware ombord? Hvis onboard audio er disablet og BIOS er oppdatert, da kan jo nyere lydkortdrivere være tingen. Juli@ oppdateringer Prøvd å flytte lydkortet til en annen pci-slot?
PWeb Skrevet 28. januar 2008 Forfatter Skrevet 28. januar 2008 Har du ingen konflikter i enhetsbehandling eller spyware ombord? Hvis onboard audio er disablet og BIOS er oppdatert, da kan jo nyere lydkortdrivere være tingen. Juli@ oppdateringer Prøvd å flytte lydkortet til en annen pci-slot? Kan ikke se noen konflikter. Driverne er opptatert med siste versjon. Skal prøve å skifte plass på kortet. Ellers skal maskinen være scannet fra topp til tå, så jeg tror ikke det skyldes spyware.
PWeb Skrevet 5. februar 2008 Forfatter Skrevet 5. februar 2008 Har funnet ut at dette skjer når trådløs nettverk er koblet til. Når jeg deaktiverer virker alt som det skal. Forslag til løsning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå