Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Gjennkjenner du lyktene?


Carman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

nei hadde ikke det.. men det er en såpass spesiell lykt og om jeg hadde tatt med hovedlykta hadde den gått med en gang, men det er fordi det er en helt ny bil som akkuratt har kommet ut på markedet, men som de fleste her har sett, om det er på bilde eller på ekte... ;) og andre kan også legge ut slike som den jeg gjorde, så sant det er noe spessielt ved den, om den er ekstremt stor, eller ekstremt liten eller fasongen er veldig rar eller noe annet spessielt.....

Endret av Carman
Lenke til kommentar
Ikke unnskyld deg, Carman. Du hadde bare glemt det, ikke sant?

 

Bilen- den grønne - er for øvrig en saab 99 1975

 

Jeg hadde ikke glemt det, satt og tenkte på det når jeg la den ut og syntes at det var rart at ingen komenterte det tidligere

men det jeg mener var at du kan ikke kutte en lykt i to

du må ha med HELE lykta...

Lenke til kommentar

Det er ikke det det er snakk om, se på lista over lykter du har satt om som "lovlige"!

 

Ny regel:

 

Dette SKAL være på bilde!

 

*parklys

*blinklys

*nærlys

*fjærnlys

 

Hvis det er en bil uten en komplett lykt... kan du velge å klippe ut de lysene som ikke sitter sammen med de andre.. som på den over, kan man enten gjøre slik drz her gjort... ved å ta med alt på et "stort" bilde.. eller man kan ha alt i flere småbilder... det vil si et bilde med blinklys, et med hovedlys osv. dette gjør det vanskligere fordi man ikke får se hvordan de sitter i forhold til hverandre...

 

 

 

Her har du lista om du ikke så det.

Endret av Pluggen
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...