gaggy Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 Hei, har et lite problem får ikke kjørt CM4, får en error opp. jeg har vista nå forresten. error 0x000D unable to open fullscreen?
avtrekkeren Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Trådstarter: Du får prøve å starte det i kompatibel modus for WinXP - ellers er jo ikke akkurat topic så veldig bra, så jeg og Lusken holder oss faktisk on-topic i våre diskuteringer Endret 28. januar 2008 av TCi
Lusken Skrevet 27. januar 2008 Skrevet 27. januar 2008 (endret) Ok, det jeg mente var jo selvsagt at CM4 ikke kan måle seg med det nye fm... ikke det at det nye fm har utviklet seg spesielt mye, men det er mye bedre gjennomført. Endret 28. januar 2008 av TCi
TCi Skrevet 28. januar 2008 Skrevet 28. januar 2008 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Fjernet en del off-topic prat... Endret 28. januar 2008 av TCi
avtrekkeren Skrevet 29. januar 2008 Skrevet 29. januar 2008 Må bare kommentere - hvordan kan du virkelig fjerne "off-topic"-prat når vi faktisk kun har diskutert topic? "Championship Manager 4"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå