Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex, kondomen sprakk!


Gjest weiss

Anbefalte innlegg

Hei, jeg og min kjæreste hadde sex. Det var jo godt og det gikk bra, men så kjente jeg at jeg kom og av en eller annen grunn dro jeg ut penis, da så jeg at kondomen var sprukket! Det kom en del sæd ut når jeg var ute, og jeg kom ikke inne i jenta. Hva er det best å gjøre nå? Skriver denne tråden dagen etter samleie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angrepille. ASA, fort som faen.Det er ikke verdt å gamle på det.

Ja er vel det beste alternativet det. Men apoteket er vel ikke åpent på søndager.. Men om jeg husker riktig, skal den taes senest 72 timer etter samleiet eller noe slikt.

Seinest 72 timer. Jo fortere jo bedre.

Lenke til kommentar
Angrepille. ASA, fort som faen.Det er ikke verdt å gamle på det.

Ja er vel det beste alternativet det. Men apoteket er vel ikke åpent på søndager.. Men om jeg husker riktig, skal den taes senest 72 timer etter samleiet eller noe slikt.

Seinest 72 timer. Jo fortere jo bedre.

Stemmer nok det ja.

Lenke til kommentar

Mener å ha hørt om at unnfangelsen har skjedd, så har ikke angrepilla noen effekt, derfor "før jo bedre".

Mulig dette er helt feil, en hører jo så mye rart fra forskjellige hold.

Kanskje noen kan Bekrefte eller Avkrefte dette?

Endret av Rune-B
Lenke til kommentar
Mener å ha hørt om at unnfangelsen har skjedd, så har ikke angrepilla noen effekt, derfor "før jo bedre".

Mulig dette er helt feil, en hører jo så mye rart fra forskjellige hold.

Kanskje noen kan Bekrefte eller Avkrefte dette?

Da er vel hele intenjonen med fenomenet angrepille litt borte?

Lenke til kommentar
Mener å ha hørt om at unnfangelsen har skjedd, så har ikke angrepilla noen effekt, derfor "før jo bedre".

Mulig dette er helt feil, en hører jo så mye rart fra forskjellige hold.

Kanskje noen kan Bekrefte eller Avkrefte dette?

 

Det er en pille du popper etter fulført samleie, med full creampie'n stuff. Jo tidligere du tar pillen (etter fulført samleie), destå større er sjangsen for at kjerringa ikke blir gravid. Angrepille funker opp til 72t, men effektivitien synker litt, men ikke mye. Etter de nevnte 72t kan du fortsatt prøve en angrepille, men du må nok forberede deg mentalt på abort.

Lenke til kommentar

Har hørt om ei jente som har abortert ved å ta angrepille. Lest det på en nettside elns. Hatt ubeskytta sex og tatt angrepille etterpå, for så å funnet ut at hu var gravid fra før og da abortert. kanhende det var engangstilfelle, men tror uansett ikke at jenta kan bli "varig" gravid innen de 72 timene.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...