Gå til innhold

Sitter fast i Zack & Wiki


Ely

Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg sitter fast på siste brettet av Volcano Cavern, "Ancient Wyrm" som det heter.

 

Jeg mener jeg gjør alt rett, jeg fyller beholderen over den store dragen med vann, legger Goon Totems på alle plassene for å reise hammeren og stiller meg dit opp jeg kommer meg på hammeren etter at dragebabyen begynner å gråte. Av en eller annen grunn går bare ildkulene rett forbi hammeren når jeg hopper ned. Er det slikt at hammeren må treffes av en rekke ildkuler, eller skal det holde med en? Har sikkert forsøkt ti ganger nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

 

Jeg sitter fast på siste brettet av Volcano Cavern, "Ancient Wyrm" som det heter.

 

Jeg mener jeg gjør alt rett, jeg fyller beholderen over den store dragen med vann, legger Goon Totems på alle plassene for å reise hammeren og stiller meg dit opp jeg kommer meg på hammeren etter at dragebabyen begynner å gråte. Av en eller annen grunn går bare ildkulene rett forbi hammeren når jeg hopper ned. Er det slikt at hammeren må treffes av en rekke ildkuler, eller skal det holde med en? Har sikkert forsøkt ti ganger nå.

 

 

tror ikke jeg har kommet dit du er, men har du forsøkt hjelp fra hu dokka? du vet du kan kjøpe hints osv? helt sikkert noe du har glemt

Lenke til kommentar

Bumper denne, da jeg fikk passet mitt påskrevet for å spørre i hjelp i andretråden.

 

Okei folkens, trenger hjelp. Neste siste brett på første verden. Spoiler:

Det brettet der du skal fiske opp den digre fisken i vannet. Jeg har plukket med meg marken og trer den på fiskestanga. Prøver å rykke med wiimoten på den måten som det fortelles at jeg skal gjøre, men snøret ryker hele tiden grrr.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...