Gå til innhold

Hva skjuler det seg bak din Ctrl+v?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

(18:06) - Linn Christiin: Får bare håpe vi går like godt overens alle sammen *ler*

(18:07) Jeanette: Tja, ser ingen grunn til at vi ikke skulle det.

(18:07) Jeanette: Så lenge det ikke blir sånn som det var mellom meg og Leni og Torhild, men jeg liker å tro at Leni er blitt litt mer voksen enn det nå.

(18:08) - Linn Christiin: Veeeel... Hun har sine nykker *ler* hahaha... neida..

(18:08) - Linn Christiin: Det har vi vel alle..og ofte så går det litt begge veier ...

 

(18:08) Jeanette: Ja, men jeg mener liksom

(18:09) Jeanette: da vi tre var sammen var det sånn at to ofte rottet seg sammen og begynte å mobbe den tredje.

(18:09) Jeanette: Var ikke helt uskyldig jeg heller da, var ofte jeg var sammen med Leni om å terge Torhild.

Men det er jo mange år siden.

(18:09) Jeanette: Forhåpentligvis har hun vokst av seg den oppførselen der nå.

(18:10) - Linn Christiin: Leni sier: Right back at ya *ler*

 

Hehehe

Sånn er vi alle tre tror jeg

(18:10) Jeanette: Haha...

Jaur.

(18:10) - Linn Christiin: jeg kan fint være skikkelig EKKEL mot Leni hvis jeg har noen å rotte meg med

(18:11) Jeanette: Ja, men hun tåler vel slikt.

 

(18:11) - Linn Christiin: haha

til en viss grad

(18:11) Jeanette: Hun er jo så flink til å skyte spydige kommentarer tilbake liksom. ^.^

(18:11) Jeanette: Tar seg ikke lett nær av ting... tror jeg.

(18:12) - Linn Christiin: Hu tar det ikke til seg med mindre det går personlig på henne ...

og JEG er flink til å gå personlig på henne ..

(18:12) Jeanette: Men så har jeg ikke tenkt å "rotte" meg med noen jeg da... er ferdig med den fasen.

(18:13) - Linn Christiin: Leni sier: HALLO..Det er jo fortsatt gøy da..

*ler*

Lenke til kommentar

Hopp over denne listenSvarSvar alleVideresendNesteSkriv utSlett

Handlinger

Fra Eirik (Etternavnet) 19.05.2011 13:30

Til Arild; Aleksandere; Ann-Jorid; Arman; Astrid; Bjørn Magnus; Carina; Cato; Charlotte; Charlotte Michelle; Eirik; Ellen; Emma; Emma; Even; Evy Jeanett; Guro; Guro; Helene; Helga; Ida; Ingvild; Janette; Jeanette; Jens; Jenny Marie; Joakim; Joachim-André; Kathrine; Kine; Kristin; Linn Theresa; Lisa Marielle... (48) Vis alle

Hei

 

Det var en feil med ett av spørsmålene på den siste flervalgsprøven. På spørsmålet om Joseph McCarthy, så er svaret "Amerikansk senator som stod bak kommunistforfølgelser i USA"

 

Hvis du svarte dette og fikk feil, snakk med oss på mandag, så skal vi gi et ekstra poeng.

 

Mvh

 

- Eirik

Endret av K.B.E
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...