Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hahahaha, jeg kom til å tenke på de stakkarsene som har satt på downloaden uten å ane at det er feil! Så den 17 mai så funker ingenting! hahahahahha :D

Skrevet
En kompis gjør det..Og eg kjøpte en chipspose te han i går som han ikkje gadd å ete engang

Og du sier ingenting? :p Stakkars fyr da :p

Skrevet
Siden Funcom ikke seeder den filen lenger vil ingen klare å laste ned alt. De får lastet ned så mye som resten av de andre rakk.

Okei ;) Men hadde uansett vert utrolig morsomt :p Jeg lasta ned på 80 kb/s på det raskeste, og da stod den på akkurat 2 dager. De som lastet ned over 500 kb/s kan ikke ha trengt å vente lenge?

Skrevet

det viser i alle fall at de fleste vil få bra speed med tanke på hvor mange som fikk en grei speed, altså sånn at du blir ferdig da. De fleste ville klare det uansett. Og når i tillegg funcom skal hoste å så vil de fleste bli ferdig :D

Skrevet
Se her folkens, se hva jeg har til dere ;)

Hadde tenkt å reagere slik:

"/bow /cheer /salute /kneel"

Men ser jo fort at det ikke var nødvendig.. :D

Thanks for nothing, punk!

Godt forsøk. Venter i spenning på oppdatering på AoC innloggingssiden.

Skrevet

Driver å surfer rundt for å finne ut når vi kan få laste ned, er vel det alle gjør, eller leter etter link.. :p hehe. Leste i en annen tråd at det visstnok kanskje skulle bli tilgjengelig fra 19:00. Krysser fingre tær og "småsteinene". :D

Skrevet
Driver å surfer rundt for å finne ut når vi kan få laste ned, er vel det alle gjør, eller leter etter link.. :p hehe. Leste i en annen tråd at det visstnok kanskje skulle bli tilgjengelig fra 19:00. Krysser fingre tær og "småsteinene". :D

helst før, for kl. 19.00 skal eg på grillfest :p

Gjest medlem-105082
Skrevet

Hvorfor re-installerte du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...