Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Må si det er veldig trist, flere i guildet som ikke får opprett karakter siden Create Character er disable når en server er under "heavy load", det er dog overhode ingen problemer inne på serveren :)

Tror nok det begynner å bli en del belastning ja.

Sett over hvor mange channels det er pr område?^^

Skrevet
Skjer det no spesielt på lvl 20? Mener å ha lest det :p

Du blir teleportert til Old Tortuga.

Aha blir det no fetere da? (ikke det at det ikke er fett nå men)

Skrevet
Du slipper Tortage, og blir introdusert til en haug med andre soner og quests.

Okei, da hadde jeg nogenlunde rett med at ting begynner å skje på lvl 20

Skrevet
flere enn meg som sitter fast i loggin? det står bare "Generating content" når jeg har valgt karakteren min og holder logge på

Jeg sitter også fast der ja:|

Skrevet
Jeg er stor fan av Robert E. Howard og gleder meg sinnsykt til Solomon Kane-filmene, så når det gjelder et Conan MMO har jeg veldig lyst til å glede meg. Problemet er at jeg har blitt skuffet gang på gang av MMO-spill (EverQuest 2, LotRO, Tabula Rasa, Vanguard, WoW, Hellgate: London osv), så jeg tviler på at AoC blir "det helt store". Bra blir det sikkert, men det er mange bra spill der ute.

Men et lite spørsmål å tenke over. Er dere opptatte av AoC fordi det er Conan, fordi det er forskjellig fra andre MMORPG'er (vel...) eller fordi Funcom er norske? ;) Selv er jeg interessert fordi det er Conan.

jeg ville ha spillet fordi jeg hadde gåt lei av WOW og hørte at d var noe av det samme, med class og racer og sånt:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...