Gå til innhold

Småprat om/rundt Age of Conan


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når klokken var 190 sa de jo til og med at testinga tok 3 timer. "Servers will be available 3 hour from now" og da var klokken 7, alright

Med andre ord. Klokken 9 starter det

 

Om 7+3=9 må du gjerne forklare meg hvordan du får det svaret..

Endret av Swaxxo
Lenke til kommentar
Når klokken var 190 sa de jo til og med at testinga tok 3 timer. "Servers will be available 3 hour from now" og da var klokken 7, alright

Med andre ord. Klokken 9 starter det

 

Hvis klokka er 19.00 og du legger til 3 timer hvor mye er den da? 21.00?? snarere 22.00 om ikke mine mattekunnskaper er på barnehage nivå

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Er det så vanskelig å forstå at vi ligger i GMT + 2 (på grunn av sommertid), og at Funcom følger GMT? Serverne åpnes klokken 10 eventuelt 22:00, hvis du vil. Hvor mange ganger skal vi skrive dette?

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Når klokken var 190 sa de jo til og med at testinga tok 3 timer. "Servers will be available 3 hour from now" og da var klokken 7, alright

Med andre ord. Klokken 9 starter det

 

Du er nå på samme nivå som min 7-år gamle nevø når det gjelder mattekunskaper. Gratulerer :D

Lenke til kommentar

Loeve, mente ikke å være så sykt sutrete, bare ble litt irritert og har ikke sovet på to døgn, så lett for at den mentale alderen faller litt :)

 

Vet ikke hvor mye nytteverdi det er å nevne dette, men snakker i dette øyeblikk med kjæresten som bor i england nå, hvor klokken der er 19.49, og hun kan bekrefte at det er GMT (noe vi forsåvidt visste).

 

Så jeg tror, men orker ikke bry meg så mye, at det er 10 minutter til det skal komme (?) Men jeg har blitt helt forvirret nå, så godt mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Tid eller ikke, vi får nok spillt til slutt!

 

Jeg har i min kjedsomhet vurdert litt av classes jeg skal velge, og lurer litt på noe angående Priest of Mitra. Noen som har prøvd det i beta som kan fortelle hvordan det er å lvle/soloe med denne classen? Slik jeg forstår det virker classen veldig svak alene, er dette tilfelle - eller har man en likhet som shadowpriests i WoW?

 

Ja, også, er team xp delt slik som i AO? (man mister nesten ikke xp med å teame i forhold til å soloe), husker dette var plagsomt for min del når jeg begynte med wow; at xp ble halvvert.

 

edit: pokker, kanskjeg jeg bør stikke hodet ut av ræven og google litt først: http://www.tentonhammer.com/node/28421

Endret av akarno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...