Gå til innhold

Program til video opptak av spill....

Sgt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurte på om noen tilfeldigvis vet om et program som kan ta opp video mens du spiller pc-spill?

Det jeg er ute etter er å recorde en perfekt gjennomgang av et brett i feks Hitman 2, for deretter å kunne nyte dette i mpg-format eller noe...

Noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
www.google.com

Dette er vel standardsvaret på samtlige spørsmål på forumet her? :roll:

Seriøst: Jeg skjønner at du bare er ute etter å øke antallet på innleggene dine, men hvis du ikke har noe å fare med så la heller vær å svare.

Skrevet

Fraps kan greie det du er på jakt etter, men etter egne erfaringer så du må nok ha en meget rask hd og cpu til å ta opp video direkte fra et spill.

en annen liten detalj med fraps er at spillet må kjøre i 640x480 for at fraps skal greie å få med seg hele skjermbildet i video'n.

ellers så vet jeg ikke noe annet råd enn å spille spillet på TV og ta opp med en videospiller og så deretter ta opp video'n tilbake til datamaskinen, men da trenger du ett VIVO/AIW kapabelt kort i maskinen din..

Skrevet

Hvis du har tv-ut og video-inn på skjermkortet ditt kan du jo bare koble maskinen til en video spiller og sette på opptak når du spiller for så å legge den inn på pc'en igjen etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...