Sgt. Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Lurte på om noen tilfeldigvis vet om et program som kan ta opp video mens du spiller pc-spill? Det jeg er ute etter er å recorde en perfekt gjennomgang av et brett i feks Hitman 2, for deretter å kunne nyte dette i mpg-format eller noe... Noen?
Sgt. Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Skrevet 16. februar 2003 www.google.com Dette er vel standardsvaret på samtlige spørsmål på forumet her? Seriøst: Jeg skjønner at du bare er ute etter å øke antallet på innleggene dine, men hvis du ikke har noe å fare med så la heller vær å svare.
Prelude Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Fraps kan greie det du er på jakt etter, men etter egne erfaringer så du må nok ha en meget rask hd og cpu til å ta opp video direkte fra et spill. en annen liten detalj med fraps er at spillet må kjøre i 640x480 for at fraps skal greie å få med seg hele skjermbildet i video'n. ellers så vet jeg ikke noe annet råd enn å spille spillet på TV og ta opp med en videospiller og så deretter ta opp video'n tilbake til datamaskinen, men da trenger du ett VIVO/AIW kapabelt kort i maskinen din..
HMKG Skrevet 16. februar 2003 Skrevet 16. februar 2003 Hvis du har tv-ut og video-inn på skjermkortet ditt kan du jo bare koble maskinen til en video spiller og sette på opptak når du spiller for så å legge den inn på pc'en igjen etterpå.
Sgt. Skrevet 16. februar 2003 Forfatter Skrevet 16. februar 2003 Takker for svar. Fraps funket veldig greit, eneste minus er at jeg ikke får lyden med. :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå