Gå til innhold

Canon MV5i spiser bånd....


Anbefalte innlegg

Lurer på om noen har noen tips her. Blir ofte "salat" når jeg prøver og spole tilbake. Har renset det og trodde det hjalp, men den gang ei. Er usikker på om det bare gjelder noen kasetter eller om dette skjer med alle, har ikke nerver til og prøve da alt ikke er lagt over på pc enda :) Kan det være feil på enkelte kasetter som kan gjøre dette? Har også vurdert og sende det på rep, men er redd det blir fryktelig dyrt. Noen som har erfaringer eller gode råd blir jeg fryktelig glad. takker på forhånd :)

 

Mvh Gert A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen har noen tips her. Blir ofte "salat" når jeg prøver og spole tilbake. Har renset det og trodde det hjalp, men den gang ei. Er usikker på om det bare gjelder noen kasetter eller om dette skjer med alle, har ikke nerver til og prøve da alt ikke er lagt over på pc enda :) Kan det være feil på enkelte kasetter som kan gjøre dette? Har også vurdert og sende det på rep, men er redd det blir fryktelig dyrt. Noen som har erfaringer eller gode råd blir jeg fryktelig glad. takker på forhånd :)

 

Mvh Gert A

Høres ut som det kameraet synger på siste verset, skjedde akkurat det samme med vår gammle vhs den spiste opp filmene. Tror du bør investere i et nytt videokamera.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...