Gå til innhold

Settings i Crysis, erfaringer/tips?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter med Crysis, måtte jo høre hva all fuzz'n dreide seg om :)

Sliter litt med grafikk-innstillingene, har prøvd å lett litt rundt på forumer, men alt jeg kommer frem til er at jeg burde kunne kjøre på bedre innstillinger enn det jeg faktisk gjør.

Nå kjører jeg 1680x1050 uten aa og vsync

Resten av innstillingene ligger på medium, med unntak av texture som er på high.

Skal vel egentlig ikke klage sikkert, men synes det flyter bare sånn akkurat passe med disse innstillingene. Slår jeg på AA eller justerer andre settings blir det alt for mye lag

Noen som sitter på tips & tricks, eller som kjører med liknende system?

Oppdatert bios, og grafikkdriver til 169.25

Har også installert patch1.1 til Crysis

Mine specs:

Intel Core 2 Duo E6850

Asus P5N32-E SLI

EVGA 8800GTS 640

3 GB GEIL DDR2 PC6400 (2x 1GB + 2x 512MB)

Edit: Vista Home Premium 32-bit

Endret av inawindyplace
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske normalt det der, får det ikke til å kjøre bra nok med min spec heller :) Til og med prøvd kortene i SLI uten at det var noe utrolig stor forskjell. Crytek har en stor jobb med å optimalisere det spillet der asså, ufattelig dårlig motor det der sånn ytelsesmessig. Crysis er ikke så SYKT at det skal utfordre våre maskiner.

Skrevet

Er normalt ja, kjører samme oppløsning som deg og alt annet er likt bortsett fra at jeg også kjører texture på medium, lagger mer på high.

Skrevet (endret)

har ganske lik hw som deg, men skjermen er så dårlig at jeg må kjøre mye lavere oppløsneing 1024...

kjører ellers alt på hig uten probs..

vist du ofrer litt opløsning kan du sikkert hive alt annet på "fult"

btw: jeg kjører XPx64

Endret av 2ball(s)
Skrevet
lag en autoexec.cfg fil under Crytek\Crysis eller Crytek\Crysis\Game.

Legg til disse 2 linjene :

con_restricted = 0

r_displayinfo = 1

eller bruk et prog fks. fraps..

Skrevet

takker, skal prøve lavizh sitt forslag. får man ikke noe lavere fps ved bruk av fraps siden det er et ekstra program som belaster maskinvaren? mener jeg prøvde en demo av fraps opp mot GTR2 en gang

Skrevet

Fraps er et opptaksprogram og du mister ikke no ytelse når den ikke står og tar opp. Å vise fps i et hjørne krever så og si ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...