vikingkylling Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Jeg var innnom EuroPris i går og kom over et spill kalt Ghost Master. Det kostet bare tyve kroner (seriøst!), og går i korte trekk på at man skal sette sammen sitt eget "lag" av spøkelser (begynner med fire) av alle spøkelsene tilgjengelig, og bruke dem til å skremme vettet av noen folk så de forlater huset. Dette kan man gjøre ved for eksempel å la et spøkelse herje med TV'en (flyvende TV, gnister spruter osv), slippe løs en flokk edderkopper, rasle med kjettinger og så videre. Grafisk minner det litt om The Sims, med da det er fra 2003 (og som sagt kostet tyve kroner) kan man ikke forvente all verden. Jeg har spilt det første oppdraget og likte det jeg så. "Dessverre" har jeg fått Super Mario Galaxy i dag og forventer The Witcher og Tabula Rasa i posten når som helst, så GM har blitt litt nedprioritert. Er det noen som har spilt det og har synspunkter på det? Er det bra eller dårlig? Hvorfor har jeg aldri hørt om det før? Det lover som sagt bra, og for tyve kroner er det definitivt verdt pengene. Kanskje verdt å ta en titt om du finner det og liker morsomme, litt spesielle spill? (greit nok man får spøkelser til å herje vilt for å skremme folk, men det er barnevennlig likevel. Skjønt, det er kanskje ekstra interessant om man har sett noen skrekkfilmer før som Poltergeist og slikt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå