Gå til innhold

Ny mus, Razer DeathAdder eller Razer Lachesis?


Anbefalte innlegg

Hei! skal kjøpe meg en ny mus :new_woot: , og har sett på Razer DeathAdder og Lachesis:D

Hvilken er bedre?

 

Trenger en mus med :

*Gode knapper

*God passform(Har små hender)

*Ikke NOE skipping

*Kablet, ikke trådløs

*Sideknapper

*Godt scrollehjul

*God på low sense, ikke skipping.( vet ikke om det er low-sense, men spiller css på 1.6 sense med en oppløsning på 1152x noe og 800dpi og xp.

 

Noen forslag?

Er åpen for forslag til andre muser og :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer

 

Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate.

 

Razer Diamondback har blandt annet:

- God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer)

- Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.)

- Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett.

- Ekstremt behagelig hjul.

 

6/6 av meg ;)

 

Lykke til i alle fall!

Lenke til kommentar
Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer

 

Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate.

 

Razer Diamondback har blandt annet:

- God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer)

- Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.)

- Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett.

- Ekstremt behagelig hjul.

 

6/6 av meg ;)

 

Lykke til i alle fall!

 

Jeg ble skuffet av min Razer Diamondback fordi den ganske greit sluttet og virke etter et halvt års bruk og det var ikke tråkket på eller kastet i veggen.

Den jeg mener med at den sluttet og virke var at den var som en trådløs datamus med dårlig batteri, den lagget og reagerte ikke ofte.

Jeg synes også knappene var forferdelig plassert fordi når jeg skulle trykke på venstreknappen var jeg nødt til og komme borti di høyre knappene, og motsatt.

Så jeg er passe ferdig med razer, vet ikke hvordan den nye modellen er da, den ser sykt stilig ut.

Etter razeren sluttet og virke skiftet jeg til logitech G7 og har ikke hatt noen problemer siden :)

Lenke til kommentar
Jeg bruker diamondback og razer propad og er veldig fornøyd med det. kan trygt anbefale razer

 

Har også en Razer Diamondback, er definitivt noe jeg vil anbefale, MEN er du en "aktiv" gamer (dvs. at du spiller/bruker maskinen mye) bør du ha en Stoff-matte, f.eks QPAD. Dette fordi det er ubehagelig i lengden å ha en hand liggende på en f.eks glassplate.

 

Razer Diamondback har blandt annet:

- God Dpi - 1600- 2000 (forskjellige typer)

- Sensetive knapper (gode for skytespill ogl.)

- Behagelig ledning som ikke henger mye i veien fordi den blandt annet er lett.

- Ekstremt behagelig hjul.

 

6/6 av meg ;)

 

Lykke til i alle fall!

 

*snip*

Det er litt av det som er med razer, enten så elsker du dem eller så hater du dem. En del klager på at musen er for liten, knappene for små etc. Men det er det som gjør at noen av oss elsker dem ;)

Lenke til kommentar

Deathadder er desidert den beste av de to når det gjelder low sens, den vil ikke skippe før på 3,92 meter i sekundet, å så fort kommer du neppe til å slenge den. :) Vil tro at hvis du er low sens gamer så er steelpad 5L for liten for deg. Hadde en sånn matte, men byttet den ut til fordel for en svart Fatal1ty pad, og en Logitech MX500. Selv kjører jeg 400 DPI med 0.1 modifier in-game, noe som gir meg 90 grader rotasjon in game på 45 centimeter bevegelse av musa.

 

Ellers er kanskje dette verdt å ta en titt på:

http://www.esreality.com/?a=longpost&i...0293&page=2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...