MysticoN Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Hei hei. har hatt mye trøbbel med MSN i det siste. Får beskjed om at det er en ny versjon ute og jeg må laste ned den får å bruke msn. men når jeg laster den ned får jeg beskjed om at jeg allerede har en nyere versjon instalert. Så no er jeg lei av MSN. noen som vet om et annet dugende program som er likt MSN?
j-- Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 amsn og pidgin er to gode MSN-klienter. Begge er gratis
Programvare Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Pidgin er et av de peneste og mest enkle programmene jeg noen gang har prøvd, så jeg bruker det. Trillian har litt mer funskjoner og greier, men det er et greit program det og. aMsn var jo rotete og upraktisk og ligna altfor mye på WLM.
lokeland Skrevet 25. januar 2008 Skrevet 25. januar 2008 Det er jo det som er poenget med aMSN, at det skal være en tro kopi av WLM. Bruker selv Pidgin og vil anbefale det, selv om det finnes noen småbugs og mangler noen funksjoner. Tabs i samtalevindu har ihvertfall Pidgin, og det er det lett å legge sin elsk på (om man ikke har loka med MSN Plus før).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå